iWeb: anders online dan op mijn eigen computer

Als ik met iWeb alles heel mooi vormgeef met hert formaat van de tekst en de plaatsing van verschillende tekstblokjes, dan is het online toch anders. Sommige tekst is ineens veel kleiner en het lukt ook niet om de plaatsing exact te krijgen. Weet iemand wat ik daaraan doen kan? de

Is dat bekeken op hetzelfde beeldscherm zonder veranderingen?
En heb je een link zodat we mee kunnen kijken? Voeg dan ook een afbeelding hier toe van hoe je het in iWeb ziet.

ja op hetzelfde beeldscherm zonder veranderingen.
De site is al online, maar nog lang niet af. www.yi-design.nl.
Gaat nb onder andere over webdesign, ik ben artistiek nu eenmaal beter dan technisch:)[img]/uploads/community/426ea4d4db316ef55bdd17383e787c255fdb67a3_0.png[/img]/uploads/community/2adfe0358b02f1d68ec55cb9e7f99c0a229f1003_0.png

De eerste afbeelding is hoe het moet: de tekst staat precies onder de N
de tweede is zoals hij online verschijnt, te klein en verschoven.

[img]/uploads/community/de8b7d452ef256051f09d8657787a77231d8b66f_0.png[/img]Nou dat werkte niet bij de vorige post. Deze afbeelding is zoals de bedoeling is, de vorige is dus zoals niet moet, maar het er wel staat.

Bij mij staat het wel goed:
[img]/uploads/community/7a92676ec295a61df210f0732c47a09f5dd14805_0.png[/img]

Laatste versie van Safari.
Misschien moet je je cache even legen van je browser en dan even je pagina verversen.

[quote=Irene123 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iweb-anders-online-dan-op-mijn-eigen-computer#post-2123700 time=1292603948]
De site is al online, maar nog lang niet af. www.yi-design.nl.[/quote]
Ondanks dat toch even wat puntjes van kritiek:
Bij Webdesign moet het niet zijn kant en klarte, maar kant en [b]klare[/b].
Bij het vermelden van de Tarieven mis ik het Euro-teken. Daarnaast bestaat er ook nog een apart gedeelte Tarieven (waar ook het €-teken niet vermeld wordt). Niet erg overzichtelijk dus.
Ik zou Wel klasse. Geen flash omdraaien: Geen flash, wél klasse.
Bij Tekst: Als u wilt schrijven of redigeren.... Die zin klopt niet.
Als ik op de tab Webdesign klik en daarna op de tab Home, dan verspringt het menu iets.
Beter een echt emailadres dan een gmail account natuurlijk.

Kortom: genoeg nog om te verbeteren ;-)

[quote=Hansi2124 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/iweb-anders-online-dan-op-mijn-eigen-computer#post-2123704 time=1292604176]Bij mij staat het wel goed:
[img]/uploads/community/7a92676ec295a61df210f0732c47a09f5dd14805_0.png[/img][/quote]Nee, zo is het nu precies juist zoals het NIET hoort te staan. :lol:

Het moet zo:

[img]/uploads/community/bdc4342ba1457b2dc74e0dc20bd7b7639bd270b5_0.png[/img]

Ah stommmmmmmm. Je hebt gelijk KW ;-)
Het was een beetje warrig met die afbeelding wel of niet plaatsen, vandaar.
Mmm, nog even op studeren dus....

Wat je kan proberen om van deze tekst een link te maken naar dezelfde pagina (waar dus de tekst zelf op staat). iWeb zal er dan van de tekst een plaatje van maken, waardoor het er op alle browsers hetzelfde uitziet. De link zal niet werken omdat deze naar dezelfde pagina linkt.

Is de pagina in iWeb gesaved voordat hij werd geupload?

Het is trouwens raadzaam om mijn eerdere tip ook op het logo toe te passen.

Dank jullie wel allemaal,
ik had eigenlijk de link nog niet moeten geven - daar had ik meteen al spijt van, want zoals ik al zei: de site is nog lang niet af en alles is nu alweer veranderd (verbeterd:). Typfouten horen er helemaal net in nee. De links waren nog niet op orde en de tarieven waren zomaar wat uit mijn mouw geschud, de werkwijze stond er nog niet bij etc.
Het probleempje met de H van helder heb ik op kunnen lossen.

@Powermacje: bedankt voor de tip om een link naar dezelfde pagina te maken, ik wist niet dat iWeb er dan een plaatje van maakt. Niette min, ben ik Freeway aan het exploreren, want echt op grotere schaal met iWeb professioneel aan de slag is denk ik echt niet handig en te beperkt.

Weer iemand een Nederlandse handleiding voor Freeway pro?
Bedankt voor het meedenken allemaal,
toch leuk, zo'n forum.

En niette min moet natuurlijk niettemin zijn...

Je kan je bericht bewerken door op je avatar op het driehoekje klikken en te kiezen voor Bewerk.
Via [url=http://www.google.nl/search?client=safari&rls=en&q=freeway+pro+nederlandstalige+handleiding&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=PjEPTZm9GsfA8QPUufD9Bg]Google[/url] kwam ik op [url=http://www.macfreak.nl/forums/topic/3/9775/handleiding-freeway/]deze link[/url]..... Of is dat anders bij de Pro?

De verbeteringen die ik aangaf zijn ter ondersteuning, omdat je al gezegd had dat de site nog niet af is ;-)

@Hans: ja had ik begrepen hoor! En dat is ook fijn. Ik was alleen even bang dat je dacht dat ik er al tevreden mee was zo:)
Ik ga je link even bestuderen, bedankt!