iWeb - bestandsstructuur ongeldig

Ben net begonnen aan een website,wou het publiceren in een map. Maar hij gaf deze foutmelding: [img:4199adf4f7]http://i78.photobucket.com/albums/j117/johnnysclub/OneMoreThing/Bestandsstructuur.png?t=1214233103[/img:4199adf4f7] Ik heb al een nieuwe map geselecteerd,heb alle flashjes eruit gehaald,geen resultaat. Heeft iemand ervaring met dit probleem?

Bij voorbaat dank

==Johnnysclub==

Publiceer je ze Met/In .mac?

In een map

[quote:9e8b9b6f3e="johnnysclub"]In een map[/quote:9e8b9b6f3e]

Ooww… Dan weet ik het niet. :oops:
Sorry :expressionless:
Veel succes dus verder!! :wink:

Wel klote,nu zit ik vast met mijn website :?

Niemand heeft dit blijkbaar nog nooit meegemaakt... Spijtig :x

Ja, ik heb ooit zoiets meegemaakt, toen ik de map bij een andere provider wilde plaatsen. Daarvoor moest ik een file aanmaken, waardoor het over was. Ik zoek even voor je wat het ook al weer was. 8)

Maak een file: met de Naam: .htaccess

Daarin zet je:
AddDefaultCharset Off

Dat plaats je bij de files in de map.
Zou dat het zijn??/
Suces.

:innocent:

ow bedankt! zalig!

Werkt toch maar niet,maar moet ik die file de extensie geven .htacces?

ja, precies. en er altijd bij zetten als je niet in de .mac publiceert.

Het bestand moet niet de extensie .htaccess hebben, maar da's de héle naam. Dat de naam met een . begint, zorgt ervoor dat ie onzichtbaar is in OSX.

Je kan het eenvoudig aanmaken door eerst het regeltje in TextEdit te typen, dan [command][shift]-T te kiezen en het bestand op te slaan met en willekeurige naam. Pas dán kan je de naam veranderen in .htaccess

eum ik vrees dat de htaccess hier niet veel mee te doen heeft hoor... das voor mensen die je website bezoeken (en waarschijnlijk omdat je bij iWeb rare (unicode probleem) als je de website gewoon online zet. Deze .htacces zorgt er geloof ik gewoon voor dat de bezoeker de website in de goede unicode ziet (en dus zonder de rare tekens).

Hier krijgen we al een foutmelding bij het exporteren, toch?

ja,al een foutmelding bij het exporteren

Niemand ervaring met dit probleem,ten einde raad...

Maak een kopie van je website en gooit alle pagina's behalve de eerste weg. Publiceer nu nog eens in een map.

Je kunt ook eens een complete lege pagina publiceren en zien of je de foutmelding dan nog hebt.

Komt de fout niet meer terug, dan zit het in een van je pagina’s.

Komt de fout nog, dan kan je hetzelfde eens doen door de eerste pagina te verwijderen, etc.