IWeb crashed

Hoi,

Sinds de laatste upgrades zowel 10.4.5 en de Ilife06 upgrade crashet Iweb steeds na opstarten. De applicatie laadt en toont mijn website maar als ik dan ergens op klik krijg ik spinning beachball of death :wink: en stopt de applicatie. Weet er hier iemand een oplossing voor of waar ik mijn huidige instellingen van iweb kan deleten en een nieuwe site kan beginnen in de hoop het probleem zo op te lossen?

MVG
Basiel

Ook al probeerd permissies te herstellen ? Is bijna standaard na een update om dit even te doen.

Verder kun je es proberen een nieuw gebruikers account aan te maken, en kijken of het dan ook nog terug komt.

wil het in mijn account kunnen gebruiken, ga vanavond permissies eens herstellen hoop dat het helpt. Maar weet er niemand hoe ik de settings van mijn iweb in mijn account kan resetten?

Ik had het zelfde. Bleek dat er in mijn film library een corrupte film te zitten waardoor Iweb eruit knalde. Dus kijk in je media files ( Iphoto, Itunes of movie map) of er iets bijgevoegd is wat niet helemaal lekker is. Hopelijk helpt dit bij jou ook. Sterkte.