iWeb doet vreemd?

Heb een raar probleem: Heb een website gemaakt: www.koelmanschoolgoes.nl deze wordt niet gevonden. Als ik hem wil bekijken dan moet ik dit intypen: www.koelmanschoolgoes.nl/Site1 en dan werkt het wel. Voorheen kon ik volstaan met www.koelmanschoolgoes.nl

Ksnap er niets meer van.
Wie kan mij op een eenvoudige manier helpen aub?

Zou het aan de server liggen van xs4all?

Werkt gewoon hoor!

Werkt inderdaad maar de site die we te zien krijgen is http://www.koelmanschoolgoes.nl/Site1/Home.html

Mooie truuk om je site te promoten :)

Dat apple logo zou ik echt wegdoen. Staat onprofessioneel.

Dat is het juist. De ouders van school krijgen te horen dat ze www.koelmanschoolgoes.nl moeten intypen en ik krijg dan de melding van verschillende mensen dat hij niet werkt. Toets het ook maar eens in dan krijg je te zien dat hij niet gevonden kan worden!

[quote:8051fa8395="de mossel"]Dat is het juist. De ouders van school krijgen te horen dat ze www.koelmanschoolgoes.nl moeten intypen en ik krijg dan de melding van verschillende mensen dat hij niet werkt. Toets het ook maar eens in dan krijg je te zien dat hij niet gevonden kan worden![/quote:8051fa8395]

Uh…doet het gewoon hoor! Leeg de cache van je browser even. Wil helpen.

Pas na twee klikken doet hij het i.d.d.

[quote:c31be2e278="Cosm0politan"] Dat apple logo zou ik echt wegdoen. Staat onprofessioneel.[/quote:c31be2e278] 2nd that :wink:

[quote:92d706cfc8="PietjePuk"][quote:92d706cfc8="Cosm0politan"] Dat apple logo zou ik echt wegdoen. Staat onprofessioneel.[/quote:92d706cfc8] 2nd that :wink:[/quote:92d706cfc8]

Zal ik doen.

Nu werkt hij wel weer na de tip om de cache te legen.!!!

Bedankt guys en we gaan weer “lekker” voetbal kijken

Mag op slot hoor.

Graag gedaan!

En ondertussen staat de teller wel 100 hoger.... Nu maar opscheppen tegen de hele schoolgemeenschap dat de site echt storm loopt.... ;-)

[quote:74f8034ec5="sypie"]En ondertussen staat de teller wel 100 hoger.... Nu maar opscheppen tegen de hele schoolgemeenschap dat de site echt storm loopt.... ;-)[/quote:74f8034ec5]

Was niet de bedoeling, maar het is allicht meegenomen :lol: