iWeb en .Mac vraagje

Hoi daar, ik zou graag eens wat gaan proberen qua iweb en nwe pagina's plaatsen op mijn web site, maar nu wil ik voor dat ik wat ga proberen graag iets weten.

Ik heb een .mac account en daarop een heel simpele website met wat foto album’s , deze site heb ik via een bedrijf naar mijn eigen www.adres.nl laten verwijzen.

Nu is de vraag , blijft die link gewoon werken , of moet ik iedere keer als ik een pagina, of de voorpagina aanpas/verander , ook die verwijzing vanaf mijn eigen .nl adres naar de .mac account aanlaten passen of blijft deze gelijk ?

Kortom als ik via iweb pagina’s toevoeg aanpas of verander , blijft dan mijn www.mijnadres.nl , nog steeds door verwijzen naar de .mac server en de openings pagina weergeven ?

Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb uitgelegd .

groetjes ,bob.

Als je niet op een file redirect (bijv. index.html) maar op de root van je site dus domein.nl/ en NIET domein.nl/index.html gaat het volgens mij goed.

Hmm ik ben een leek op dit gebied , en het klinkt nu als iets waar ik makkelijk een fout kan maken, ik zal eerst maar eens kijken of er wat meer documentatie over te vinden is voor ik door 1 druk op de knop me eigen website onbereikbaar maak . :|

Lijkt me niet, als jij daar niets aan veranderd, blijft het zo. Als je met iweb een site maakt, hangt iweb daar gewoon een adres aan, zoiets als: http://web.mac.com/ruudvandenberg/iWeb/ruud/home.html . Vervolgens gaat iweb het uploaden naar dat adres en laat al het andere ongemoeid.