iWeb publiceer in map

Als je iets wijzigt in iWeb en vervolgens Publiceert in een map, dan wordt de complete site elke keer opnieuw verwerkt. Dat duurt best lang. Dat is 1 keer niet erg, maar als dat elke keer gebeurt nadat je niet meer dan een komma hebt gewijzigd, is te gortig. Bovendien blijven de icoontjes links altijd rood (worden nooit blauw, ook niet na weggooien plist). Bij het discussieforum van Apple niks kunnen vinden. Hier dezelfde ervaringen? Of ligt het allemaal aan het simpele feit dat je geen .Mac gebruikt?

Zelfde hier,

wat nog irritanter is, is dat ik meerdere site’s in iWeb heb en die exporteert ie elke keer weer .

dus ik zet maar een vinkje bij “Waarschuwen als er gereageerd is”

Ik probeer dus de blog te gebruiken op m'n eigen 'hoster', maar inderdaad... elke keer de hele map uploaden met een ftp client is nogal langdradig en irritant. Er moet toch iemand zijn die slimmer is dan ik die toch iets gekraakt heeft ofzo :-) of wellicht een goed idee heeft?

Paul

Het is inderdaad super langzaam. Nu moet ik zeggen dat mijn site inmiddels best uitgebreid is, maar het publiceren in een map duurt echt serieus lang en dan weer met Fetch op het net zetten...duurt bij elkaar geloof ik een uur!!! Misschien een beetje overdreven, maar snel is het zeker niet.

Zou toch leuk zijn als ze dat een beetje sneller kunnen laten gaan. Of moeten we gewoon maar weer wat gaan knutselen in Dreamweaver??? Maar daar krijg ik niet zo’n mooie site in elkaar gedraaid als zo simpel met iWeb.

Ik heb net Sandvox beta gedownload - dat ziet er goed uit eerlijk gezegd. Super makkelijk programma en stappen vooruit op iWeb. Maar, ik zou zo graag iWeb willen gebruiken....

Deze gast heeft wel een paar goede iWeb-tips (helaas niet voor ons probleem): http://web.mac.com/macezzy/iWeb/macezzy/home.html