iweb-site editten op andere machine

Ik ben vol goede moed begonnen met het maken van een website in iweb op mijn powebook g4. Ik ben nu weer een aantal dagen thuis en wil nu graag verder werken op mijn g5 waar ook iweb op staat. ik kan echter nergens een functie kiezen om een site in te lezen. Ook het kopieren van de map webpages helpt niet.

Iemand enig idee ???

Hier ben ik ook benieuwd naar....ben tegen exact hetzelfde issue aangelopen. Waarschijnlijk staat de vitale info op de lokale iDisk.....

naar mijn mening is dit product te znel uitgebracht. Ik kan zo nog een aantal features opnoemen die er in zouden moeten zitten... 1. directe ftp mogelijkheid (ipv alles naar een directory te exporteren en dan via een andere app te ftp-en) waarbij de laatste sessie (of bestanddatum iod) onthouden wordt zoals bij .Mac 2. mogelijkheid om beeldkwaliteit in te stellen ipv dat in een geexporteerde directory te doen 3. beter met resources (gedeeld) omgaan ipv voor elke pagina alles opnieuw te maken en dus ook te uploaden 4. nou ja er zijn vast meer maar daar heb ik even geen zin om over na te denken...

Dit alles zal met groots vertoon in iWeb2 aangekondigd worden. Houden we nog iets over om naar uit te kijken…

Een POLL, Antwoorden op de BLOG....

iWeb is idd te snel uitgebracht. Jammer dat deze opties er niet inzitten. Maar bijvoorbeeld ook “achtergrondkleur browser”, ik wil daar een verlooptint hebben zoals de rest van de site, anders heb je zo een strakke scheiding…

Naja, niks aan te doen

probeer deze link maar.

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=303045

hier wordt alles uitgelegd.

succes.

Euh je kan je iWebsite ook naar een map exporteren. Koud kunstje om die map met een andere webeditor te openen om met ftp programma te versturen....

Dank je spirit, dit was idd precies wat ik zocht.

Voor alle andere mensen die gereageerd hebben ben het met jullie eens en meer functies zijn altijd welkom. Echter voor een 1.0 release vind ik het een heel behoorlijk programma met nu al een hoop functies en gebruiksgemak waar andere editors echt niet aan kunnen tippen. Ik denk dat Iweb een zeer mooie toekomst wacht.