Hallo Maccers,
Ik ben een zeer prille mac gebruiker en ben op dit moment een beetje aan het spelen met iWeb.
Ik heb een begin gemaakt met een website en ben nu met een foto pagina met ingebouwde diavoorstelling bezig.
Ik heb de nog incomplete website in een map geplubiceerd, als ik het index.html bestand met Safari open dan heb ik de daarin opgenomen diavoorstelling zoals ik deze bedoeld heb. Als ik de index.html open met Firefox dan zie ik geen foto's en uiteraard geen diavoorstelling. Ik ben dus erg benieuwd of een met Iweb gemaakte website alleen door Apple gebruikers met Safari goed kan worden bekeken of dat er ergens iets aan mijn iWeb vaardigheden mankeert.
Alvast bedankt,
Wim
[color=red:4e2b4dbcbf]<Verplaatst door moderator>
[/color:4e2b4dbcbf]
In Firefox laat ie je foto(album)'s niet zien. In Internet Explorer ook niet.
Safari werkt wel prima.
Begrijp het zelf ook niet… ik heb een beetje lopen klooien met instellingen. Bijvoorbeeld geen animatie en geen abboneer of diavoorstelling… maar dat mocht niet baten. Helaas…
In Safari 1 doen zich inderdaad problemen voor met de foto's, maar dat is inmiddels met versie 2 en 3 helemaal verholpen.
In Firefox ken ik geen problemen (zie onderstaande website), update je firefox even en volgens mij moet dat hem zijn...