iWork '06

http://www.apple.com/ilife/

Ben eens benieuwd naar de nieuwe templates in Pages en Keynote, daarmee kan je echt indruk maken... :D

in de titel staat iWork en in je link iLife... (die overigens niet werkt bij mij)

er loopt trouwens al een draadje over iLife '06 :stuck_out_tongue:

Nou, zo dan?

http://www.apple.com/iwork/

hoe komt het dat de huidige Keynote en Pages wel werkt op een iBook G3 700 Mhz en vereist de komende iWork pakket minimaal een G4 mac??.... kan ik dat niet omzeilen...??

Ik hoop dat de nieuwe varsie van pages het mogelijk maakt om een mathtype inline equation in te voegen. Of een ander type wiskunde vergelijking... zolang het maar eenvoudig en simpel in te voegen is.

Dat zou ik ook graag hebben. Zoals bij Appleworks.

Moet je als iWork 05 gebruiker opnieuw betalen voor iWork 06?

[quote:76d8d43b79="Hans Flick"]Moet je als iWork 05 gebruiker opnieuw betalen voor iWork 06?[/quote:76d8d43b79]

Yip… Je kan iets minder betalen door voor ene update te betalen dacht ik :slight_smile:

Waar wordt dat aangegeven? Ik kan niets op de Applesite vinden

Ben blijkbaar mis... Je moet het volledig kopen :-)

mmmm niet erg klantvriendelijk!!

[quote:1ede60a30b="Hans Flick"]mmmm niet erg klantvriendelijk!![/quote:1ede60a30b] Das Apple's strategie, al bij al valt 79€ toch eigenlijk nog mee vind ik...

Inderdaad! Het zit boordevol leuke programma's waar je erg veel mee kan! Ik ben zeer geinteresseerd in iWeb: de demo zag er goed uit!

edit: ehm… verkeerde draadje… ik heb het over iLife 06

iLife en iWork besteld, normaal zou ik ze in de loop van volgende week moeten hebben :D K ben eens benieuwd... maar het ziet er toch goed uit :D

[quote:e09e0db8ae="Hans Flick"]mmmm niet erg klantvriendelijk!![/quote:e09e0db8ae] Nee, inderdaad. Ze zouden er 99 euro voor moeten vragen en dan upgrades voor het gereduceerde tarief van 79 euro moeten aanbieden... de taktiek die de meeste softwaremakers hanteren. :wink:

Wat ik wel vreemd vind is dat sommigen melden dat ze iLife/iWork zo snel verwachten. Bij mijn bestelstatus in de AppleStore staat een verwachte verzenddatum van 1 februari. :?

Als er iemand met een G4 wil melden of er eigenlijk snelheidswinst is, zou ik dan ten zeerste apprecieren. Ik heb iWork '05 en ik hou er van, alleen merk ik wel dat grote documenten zeer 'traag' lopen. Ik typ nu m'n tekst en over enkele (soms tot tien) seconden verschijnt dat pas op mijn scherm. Ik heb dat probleem ook wel met Word (zeker als ik tabellen gebruik) dus het zou wel eens aan mijn (wat tragere) iBook kunnen liggen.

[quote:9d499dbfbc="Peach"] Ik heb dat probleem ook wel met Word (zeker als ik tabellen gebruik) dus het zou wel eens aan mijn (wat tragere) iBook kunnen liggen.[/quote:9d499dbfbc] De hoeveelheid geheugen kan ook de beperking zijn. De minimum-eisen zijn 500 Mhz/256 MB, maar ik denk dat je voor een bruikbaar resultaat toch eerder aan 733 Mhz/512 MB moet denken.

Ik heb 933 mhz en 640 mb ram :)

[quote:e308511d14="Peach"]Ik heb 933 mhz en 640 mb ram :)[/quote:e308511d14] Dat zou dan eigenlijk ruim voldoende moeten zijn. :?