Iwork gratis downloaden voor IOS

beste OMT’ers,

Sinds enkele weken een nieuw in doos iPhone 5s Goud kunnen aanschaffen voor mijn vriendin. ( gekocht bij CoolBlue )

en weet dat je in het begin zo rond 2013/2014 iWork kon downloaden voor de nieuwe modellen waaronder de 5s.

helaas tot op heden nog niet kunnen vinden… ja de betaalde in de app store.

iemand enig idee ?

zoek op pages, keynote en numbers. iWork bestaat niet meer.

ja ook dit is al gebeurd maar staat een bedrag bij van 8,99

Dit heb ik ook gehad, alle apps sluiten, tel herstarten en dan toen werkte het bij mij wel goed.

Helaas, ook niet.

Misschien aan de MacBook hangen en dan kijken via die weg proberen ?

Je moet bij App Store > Updates > Aankopen kijken. Daar horen ‘‘Accepteer’’ knoppen bij de drie apps te staan.

Anders herstarten, meerdere keren en uitloggen en weer inloggen op iCloud en in de App Store.

Kijk ook of je iPhone hier bij staat als geregistreerd op je Support Profile: http://supportprofile.apple.com
Log in met de juiste Apple ID waarmee je voor het eerst inlogde op de nieuwe iPhone.

In 2015 werkte het ook nog (November). Kijk maar:

(iPhone 6s)

Ik hoefde niet eens naar de App Store toe, laat staan op Accepteer tikken of wat dan ook… De iPhone aanzetten en configureren (waaronder inloggen met m’n Apple ID) was genoeg. Zelfs na het terugzetten van de Backup van m’n 4s kwamen de apps ook gewoon weer terug op het scherm te staan. En nu staan ze zelfs op m’n iPad natuurlijk, want alle iDevices hangen aan een en hetzelfde Apple ID…

EDIT: Sorry voor de belachelijk grote screenshot — ik realiseer me nu pas dat die zo groot zijn… het is voor het eerst dat ik een screenshot van de 6s upload… Volgende keer maar eerst verkleinen denk ik.

Als je iWork op een apple id hebt gedownload, kan je die terughalen