Je moet bij App Store > Updates > Aankopen kijken. Daar horen ‘‘Accepteer’’ knoppen bij de drie apps te staan.
Anders herstarten, meerdere keren en uitloggen en weer inloggen op iCloud en in de App Store.
Kijk ook of je iPhone hier bij staat als geregistreerd op je Support Profile: http://supportprofile.apple.com
Log in met de juiste Apple ID waarmee je voor het eerst inlogde op de nieuwe iPhone.
Ik hoefde niet eens naar de App Store toe, laat staan op Accepteer tikken of wat dan ook… De iPhone aanzetten en configureren (waaronder inloggen met m’n Apple ID) was genoeg. Zelfs na het terugzetten van de Backup van m’n 4s kwamen de apps ook gewoon weer terug op het scherm te staan. En nu staan ze zelfs op m’n iPad natuurlijk, want alle iDevices hangen aan een en hetzelfde Apple ID…
EDIT: Sorry voor de belachelijk grote screenshot — ik realiseer me nu pas dat die zo groot zijn… het is voor het eerst dat ik een screenshot van de 6s upload… Volgende keer maar eerst verkleinen denk ik.