iWork illegale kopie

Een vriend van mij heeft een aantal dagen geleden via BitTorrent de nieuwe iWork gedownload. Ik weet 't: dat mag niet en ik ben er ook geen voorstander van, maar kom. Hij vroeg zich nu af of hij dat zomaar kan installeren en of dat wel verstandig is. Kan Apple dat zien bv bij updates dat dat illegaal is? Of houden ze zich daar niet mee bezig.

Nog niets van gemerkt! :lol:

Een vriend van jou :wink: ? Als ze zich daarmee wereldwijd moeten bezighouden hebben ze m.i. geen tijd meer om verder hardware en software te ontwikkelen. Zonder te willen heiliger zijn dan de paus zou ik hem er toch nog eens op wijzen dat hij iWork voor "slechts" 79 euro kan krijgen en dan een legale en veilige versie op zijn schijf heeft staan.

[quote:1e1a77c6ae="vhbart"]Een vriend van jou :wink: ?.[/quote:1e1a77c6ae] Ik weet het, het klinkt alsof ik "voor een vriend van mij" de Playboy moet kopen, maar voor één keer is het wel zo :lol:

[quote:1e1a77c6ae=“vhbart”]
Als ze zich daarmee wereldwijd moeten bezighouden hebben ze m.i. geen tijd meer om verder hardware en software te ontwikkelen.
Zonder te willen heiliger zijn dan de paus zou ik hem er toch nog eens op wijzen dat hij iWork voor “slechts” 79 euro kan krijgen en dan een legale en veilige versie op zijn schijf heeft staan.[/quote:1e1a77c6ae]
Heb ik hem ook gezegd: maar hij komt uit het Windows tijdperk: alles wat meer kost dan gratis download je :wink:

Slotje...

Gewoon installeren en serienr (dat zelfs in de readme staat geloof ik) invullen...

[quote="AdmiralFreezbee"][quote:873481f589="vhbart"]Een vriend van jou :wink: ?.[/quote:873481f589] Ik weet het, het klinkt alsof ik "voor een vriend van mij" de Playboy moet kopen, maar voor één keer is het wel zo :lol:

De Playboy hier is al decennia-lang de oubolligheid ten top!

ik geloof dat de meesten hier op het forum wel weten hoe er hier met betrekking tot illegale zaken gaat.

vandaar een slotje.

mocht je het hier niet mee eens zijn, een prive bericht is zo gestuurd.

:slight_smile:
HS-L