iWork / Pages registratienummer kwijt

Beste vrienden, Ik ben wat slordig geweest. Ik ben het registratienummer van iWork / Pages kwijt. Om een misverstand te voorkomen. Ik heb een "echt waar" gekochte versie van iWork 09. Ik ben echter de verpakking kwijtgeraakt en dus ook het registratienummer. De dvd bewaar ik namelijk los van de verpakking in een dvd/cd opbergbox. Nu moet ik iWork opnieuw installeren en dan krijg ik de vraag van het registratienummer. Ik heb het pakket ook geinstalleerd op mijn MacBook die ik weinig gebruik. Ik probeer daarop het registratienummer te vinden, maar nog steeds zonder resultaat. Ik weet niet meer waar ik moet zoeken op mijn MacBook. Veel programma's zoals Adobe Photoshop Elements 8 laten het registratienummer zien ik het scherm "Over .... bv PSE. Maar dat is niet het geval bij iWork. Wie kan mij een hint geven waar ik het registratienummer van iWork kan vinden bv in de Bibliotheek. Dank alvast en prettige dagen toegewenst Kees

Volgens mij kun je die vinden (op je MacBook mét installatie) in het bestandje:

/Library/Preferences/com.apple.iWork09.plist

iWork 09 heeft toch helemaal geen registratienummer meer? Die vraag kreeg ik wel bij iWork 08, bij 09 heb ik geen code meer.

Je zou even met Apple kunnen bellen. Als het goed is staat er op de DVD ook een registratie of product-code, en kun je met een beetje geluk een nieuw serienummer krijgen van Apple. Als je de bon nog hebt zou je nog meer kans hebben zelfs.

Mvg,
Joram

Daar zegt Hailstorm iets! De DVD heeft als het goed is idd geen code meer nodig. Die heb je alleen nodig wanneer je van trial naar full overgaat.

Vreemd....

http://support.apple.com/kb/HT3396

“iWork '09 retail boxes no longer come with a serial number. Install iWork '09 from the enclosed disc and you’re ready to go.”

http://support.apple.com/kb/HT3396?viewlocale=nl_NL

[quote:407c0dae79="iNsane"]Daar zegt Hailstorm iets! De DVD heeft als het goed is idd geen code meer nodig. Die heb je alleen nodig wanneer je van trial naar full overgaat.[/quote:407c0dae79]

Ook niet, Gewoon cd kopen bij apr erinsteken en vraagt nergens om

Mail me maar dan probeer ik je verder te helpen

[quote:73ab51d924="MrPinda95"][quote:73ab51d924="iNsane"]Daar zegt Hailstorm iets! De DVD heeft als het goed is idd geen code meer nodig. Die heb je alleen nodig wanneer je van trial naar full overgaat.[/quote:73ab51d924]

Ook niet, Gewoon cd kopen bij apr erinsteken en vraagt nergens om[/quote:73ab51d924]

Ik zeg toch ook dat je geen code hoeft in te vullen wanneer je vanaf de DVD/CD installeert, maar wél wanneer je de trial hebt gedownload en die wilt unlocken.

Conclusie is in ieder geval dat de TS geen serienummer hoeft in te vullen.

bedankt allemaal. Ik ga er mee aan het werk. Wellicht moet ik alle preferences verwijderen. Want na het installeren krijg ik wel de vraag om het registratienummer in te vullen. En er heeft eerst een trial op de machine gestaan. Kees

Trial gegevens in de prullebak gooien en installeren met iWork '09 DVD.

@INsane, dit is al een topic van een paar jaar terug maar had hetzelfde probleem & je hebt me zojuist een enorme dienst bewezen & geld bespaart!!! Thanx man!!!