iWorks '07 voor februari verkrijgbaar?

Maar coupon is toch korting of niet? :P

Zit die coupon niet bij het iLife '06 pakket? Aangezien bij iLife maar een trial zit voor iWork zou misschien daar een coupon voor iWork '06 bij kunnen zitten? Dat zou in ieder geval min of meer logisch zijn. :)

Vraagje: Is er hier echt niemand met iWork '05 ofzo, of met iWork '06 die die nu al kwijt wil omdat die toch iWork '07 zal gaan kopen? Ik hoor het graag. :slight_smile:

[quote:18b55b2914="rikkel"]Maar coupon is toch korting of niet? :P[/quote:18b55b2914] Maar waarop en hoeveel? :)

Zowel bij iLife als iWork zit zo’n coupon. En deze is nog nooit als kortingsbon te gebruiken geweest. Veel meer dan een aankoopbewijs is het niet.

Nu komt er een vervanger voor Excel volgens de geruchten, maar het icoon vind ik raar...Er staat 2005-2006-2007..Lijkt mij raar als dat nog jaren meegaat of ze veranderen het telkens..

Aanhoor mijn smeekbede...

Is er iemand met iWork '05 of '06 die deze voor een weekje aan mij wilt uitlenen? Ik heb deze echt alleen maar nodig om een presentatie te geven, die moet er natuurlijk prachtig uitzien en dat kan alleen maar in Keynote.

Wil er iemand zo vriendelijk zijn om een berichtje hieronder te schrijven of om mij te pm’en met ‘some good news’? :smiley:

[quote:ebae2cf414="TodiWa"]Aanhoor mijn smeekbede...[/quote:ebae2cf414] Je kan natuurlijk ook nu die presentatie al in Keynote klussen, vervolgens exporteren naar een serie plaatjes. Deze plaatjes kun je dan als een soort van diavoorstelling laten zien dmv iPhoto oid.

Je hebt keynote eigenlijk alleen nodig om de presentatie te maken, niet om de presentatie te presenteren.

Jawel, want ik wil met geanimeerde letters werken. En daarbij komt nog dat mijn Keynote morgen al verloopt. Ik zal iWork '06 moeten kopen dan, er zit niets anders op. :(