Jabber en iChat: hulp gevraagd

Is het iemand gelukt Jabber werkend te krijgen met iChat en de service van XS4ALL?

Ik heb de aanwijzingen op http://www.xs4all.nl/allediensten/experimenteel/jabber.php gevolgd, maar krijg alleen maar de melding dat mijn screen name of password niet correct zijn.

Alvast bedankt,

Richard

Bij mij werkte het ook niet meteen in den beginne, maar ik weet bijgod niet meer hoe ik het uiteindelijk heb klaargespeeld. Toch succes! :wink:

Gebruik de zoekfunctie!!!!

Er bestaan genoeg topic`s er over…

Mag hier een slotje op…??

XS4ALL heeft er niets mee te maken. Heb je al een jabber account aangemaakt?

https://losderover.be:2312/jabber.php

Hier staat wel wat info over hoe het moet. voor een jabber client moet je even op versiontracker kijken.

Ik heb ook mijn msn in me ichat gehad maar vond het niks, zit nu gewoon weer op de msn van microsoft.

Nog makkelijker: gebruik een jabberserver uit Australië!

www.jabber.org.au/ichat/

voordelen:

• geen psi nodig
  • duidelijke ichat instructie
  • al je msn buddies komen vanzelf binnenvallen
  • ondersteuning voor msn-avatars
  • betrouwbaar (in tegenstelling tot de experimentele dienst van xs4all, die er heel vaak uit ligt)
  • helemaal gratis

succes

[quote:ba33e5edf9="Jan David"]Nog makkelijker: gebruik een jabberserver uit Australië!

www.jabber.org.au/ichat/

[/quote:ba33e5edf9]

Dat werkte direct, dank Jan!
(blijkbaar zit het probleem dus aan de kant van XS4ALL)

potsiedorie en mij lukt het niet! Ik kan bij nieuwe account nl niet voor Jabber kiezen. Hoe heb jij dat opgelost? :sealed:

werk je met die laatste ichat? 3.1.4?

nop met 3.1.1 moet ik omhoog?

Waarschijnlijk moet je even updaten.

Even een ander vraagje:
Kan je met die Australische Jabber ook mensen blokkeren zoals je in MSN kan doen of onder iChat met een AIM account kan doen? Of zou ie gewoon de blok-lijst van MSN overnemen?

een wat late reactie misschien... want ik heb dr al in berust..maar mijnG5 kan niet hoger dan dat ie nu zit