Jabber en nieuwe iChat

ik ben erin geslaagd om via jabber mijn contacten in iChat te krijgen maar ze staan allemaal (offline) met zo een gloeilamp bij ... en toen ik deze ochten opstartte had ik berichten van mensen die blijkbaar dachten dat ik online (en mij misschien wel online zagen in hun MSN) die hadden een conversatie met mij gestart...

als ik mijn MSN opstart zie ik een aantal mensen online als ik MSN afsluit en iChat opstart staan diezelfde mensen allemaal offline…

ik heb nochtans de instructies gevolgd zoals hier op het forum beschreven

(xs4all instellingen)

Waarschijnlijk heb je de 'gebruiker' "msn.xs4all.nl" ofzo verwijderd. Heb ik ook per ongeluk gedaan - even opnieuw aanmelden en waarschijnlijk fixt dit dan je probleem. :lol:

inderdaad… even via psi msn opnieuw toevoegen…
en het is msn.jabber.xs4all.nl :slight_smile:

ja het is na uitloggen en terug inloggen blijkbaar in orde

ik had bij xs4all dat hij niet automatisch de msn service opstartte, andere jabber servers doen dat wel.

ik heb het geprobeerd maar krijg het niet voor mekaar ik krijg een los scherm met mijn msn buddys maar dan kan ik net zo goed msn opstarten kan iemand mij nog een keer de links geven want die heb ik al weg gegooit om dat ik dacht dat het toch niet mer zou lukken

of als iemand een idee heeft wat ik nog moet doen

Ik krijg m'n msn contacten in jabber. Maar om die in iChat te krijgen lukt niet. Die vraagt naar AOL of MAC account en die heb ik niet. Weet iemand hoe je daar je jabber (met msn accounts) in krijgt? Ik volgde reeds de tutorial van hier op het forum en de handleiding van XS4ALL.

groeten,
iSander

heeft iemand een link, van de thread waar ik mijn msn buddies in ichat kan krijgen?