Jaguar op Imac333 wil niet?

Betreft dit onderwerp lopen al diverse topics, maar mij lukt het überhaupt niet om van de cd op te starten wat vereist is voor de installatie. Wat ik ook doe hij kan niet opstarten van de osx installatie disc 1! Dan grijpt hij terug naar de systeem op de hd. Het installeren van osx als de computer al opgestart is mag en kan blijkbaar niet. Wass ist loss?

heb je niet perongeluk de dvd verzie van osx, en dat er geen dvd speler in je imacje zit?

nee, dat is niet het geval! Het is wel een backup cd van de gewone cd, omdat er bij de imac geen cd's bij worden geleverd. Misschien zit het probleem daarin?

Dat zou het probleem best eens kunnen zijn ja. Ik had hetzelfde probleem met mijn imaccie 266 mhz waar ik OSX op wilde zetten. De cd-rom speler van die dingen is zowiezo wel f*&*cked up. Maar met originele cd's had ik geen problemen. Panther staat er nog niet op daar. Maar hij doet alleen dienst nu om beneden in mijn huiskamer mijn mp3's van boven af tespelen. Dus hij heeft het niet zo zwaar... :) Maar heb de originele cd's van panther. Ik zal het binnenkort er eens opzetten en je laten weten of het goed ging.

Oeps zag nu net dat je het over Jaguar had. Maar is zelfde verhaal. Kopies werken vaak niet. Heb hetzelfde probleem ook wel eens met een os9 cd gehad.

Daar lijkt het wel op! Jammer dat ik geen creditkaart heb want dan kan ik Panther kopen voor 30 euro's op de Apple site!

Ken je niet iemand even heeeeeeeeeeel lief aan kan kijken om even een creditcard te lenen? :)

Heb je gedaan wat er in die topics gezegd word, nl firmware updaten???