Jaguar voordeliger - Op deze site staat MacosX.2 voordelig

Hoi allemaal ik kreeg een tip voor jaguar in de aanbieding voor € 94 ex. Dat scheelt toch weer een beetje kijk maar even op deze [url=http://www.beat-it.nl/cgi-bin/beatit.storefront/3d5ec49c078580db271b3e045ed50689/Product/View/759100]Beatit[/url]

ik hoop dat jullie er mee geholpen zijn
Aljo :smiley:  :D

Bedankt voor de tip maar ik heb hem al besteld. Trouwens wel raar dat er 'Nederlands' bij staat. Hij is toch gewoon multi-lingual?

[quote:post_uid0="jamba"]Hoi allemaal ik kreeg een tip voor jaguar in de aanbieding voor € 94 ex. Dat scheelt toch weer een beetje kijk maar even op deze [url=http://www.beat-it.nl/cgi-bin/beatit.storefront/3d5ec49c078580db271b3e045ed50689/Product/View/759100]Beatit[/url]

ik hoop dat jullie er mee geholpen zijn
Aljo :smiley:  :D[/quote:post_uid0]
dan kun je hem beter bij Stg Klokhuis kopen, (heb dit al eerder voor de liefhebbers die goedkoop uit willen zijn, vermeld).
Voor 82.50 incl. BTW kun je hem daar kopen.
Lijkt me voordeliger, dan bovenstaande

M.A.A,

Maar lieve Anja als ik geen lid van het klokhuis ben en wil zijn? En ook anderen.Die kunnen dan van jou aanbieding niet profiteren en wel op deze wijze of niet?

Ik kom op €211 incl BTW en verzenden.Dat scheelt voor mij € 55

Of wil jij voor mij een extra bestellen?? :stuck_out_tongue:  :p

Aljo

[quote:post_uid0="jamba"]Maar lieve Anja als ik geen lid van het klokhuis ben en wil zijn? En ook anderen.Die kunnen dan van jou aanbieding niet profiteren en wel op deze wijze of niet?

Ik kom op €211 incl BTW en verzenden.Dat scheelt voor mij € 55

Of wil jij voor mij een extra bestellen?? :stuck_out_tongue:  :p

Aljo[/quote:post_uid0]
Hoi Aljo

Je hoeft het ook niet te doen, ik heb het voor de liefhebbers vermeldt,  en gezien er aardig wat te doen is om de prijs, dacht ik er goed aan te doen, te vermelden, dat je ook voor de helft (als ik jou prijs leest, nog minder) klaar kan zijn, maar dat er wel twee nadelen aan zitten, te weten:

1. Je moet donateur van Klokhuis zijn, (of je krijgt de bon van een ander, die er toch geen gebruik van maakt.)
  2. Je moet even geduld hebben, tot dat de klokhuis dag plaatsvind in september.(maar ja als je dan zo over de prijs valt, lijkt me wachten wel waard.)

Uit oogpunt van bovenstaande heb ik dit bericht geplaatst, en ook al aangeboden, dat degene die er intresse in had, mijn bon wel mocht hebben, omdat ik er geen gebruik van maakt. (tenslotte zit er een versie op mijn nieuwe mac, en de andere voor mijn huidige iBook is al besteld)
Maar reacties zijn er niet of nauwelijks op gekomen, dus ga ben ik er vanuit gegegaan dat er GEEN intresse in was.

M.A.A.

Jaguar engels en Jaguar nederlands? weten die mensen zelf wel wat ze verkopen? Engles 94€ en Nederlands is 132 € Raar handeltje hoor. Jaguar is toch gewoon Jaguar of is dat niet meer zo?

[quote:post_uid14="MacAttack"]Jaguar engels en Jaguar nederlands? weten die mensen zelf wel wat ze verkopen? Engles 94€ en Nederlands is 132 € Raar handeltje hoor. Jaguar is toch gewoon Jaguar of is dat niet meer zo?[/quote:post_uid14] Hey macattack,

Dat wist ik niet, dan nu maar wachten wat ze bij mijn nieuwe mac stoppen, mag toch aannenen, dat ik kan kiezen, en dan wordt het uiteraard een nederlandse versie, heb ik nu ook op mijn iBookje (wat ik ook zelf kon kiezen)

M.A.A.

Er staat ED voor. Misschien slaat dat op '"educational'', dus alleen voor studenten en leraren.

Er onder staat een Jaguar-versie zonder die letters ervoor en die kost 40 euro meer. Rara

Frans van der Beek

ja ik heb ze even gebeld, ed staat voor educational en die is voor scholen bedoelt en heb je niks aan zei hij, dusss jammer

gr blup ???

[quote:post_uid0="tiny"]Trouwens wel raar dat er 'Nederlands' bij staat. Hij is toch gewoon multi-lingual?[/quote:post_uid0] Dat slaat op de taal van het bijgeleverde boekje met installatie-instructies e.d.

bedankt voor het onderzoeken,intussen lees ik op deze [url=http://www.tweakers.net/nieuws/22947]site[/url] dat als je meerdere computers hebt legaal een licentie kan hebben voor vijf macs. Ik ga nog is kijken naar de licentie voor waarden wat betreft simultaan gebruik.Dus een ibook en een desktop model.Bij adobe mag je mits niet gelijktijdig bijv.photoshop op twee machines zetten staat gewoon in de licentie voorwaarden.Ja dat langdradigverhaal wat niemand leest!

Aljo :smiley:  :D  :D