jailbreak iOS 6.1

Hallo allemaal,

Ik ben nu iOS 6.1 aan het downloaden en installeren voor mijn iPhone 5.
Vooral omdat ik hoor dat er nu eindelijk eens een untethered jailbreak uit kan komen.

Maar het is mij niet duidelijk of ze nu de iPhone 5 ook al kunnen jailbreaken, of dat je straks alleen mazzel hebt als je een iPhone 4 hebt.

Weten jullie hier meer over?

Groeten,
Kevin

Het gaat in ieder geval om ALLE devices waar 6.1 op kan.

Ook de iPhone 5 dus.

Dankje! Laat die jailbreak dan maar snel komen :slight_smile:

De laatste berichten hebben het over zondag a.s.

hopelijk is het ook zo dat we dan snel XBMC kunnen gebruiken op de ATV

Blijven hopen! :smiley:

Maar nee… de Apple TV 3 staat (nog steeds) niet op de lijst gejailbreakte devices.

En voorlopig ziet het er nog steeds niet naar uit dat die impasse doorbroken word.

Ik bedoel dus op atv2. Ik begreep dat we zondag as kunnen JB-en maar dat xbmc etc dan nog niet werken. Kortom, een JB heeft dan nog geen zin voor mij

Mits niet voorzien van de laatste firmware, kan op een Apple TV 2 (5.0.2) toch gewoon XBMC?

Of heb je het foutje gemaakt hem afgelopen week te upgraden?

Voor zondag zijn het alleen de mobile devices, die op de nominatie staan.

Nee, heb nog steeds xbmc draaiende op de atv2. Begreep dat de 5.1 voor atv2 snel kwam maar dat je dan nog geen xbmc kon draaien

Na 5.0.2 zijn er geen updates van uitzonderlijk belang geweest.

Of je moet persé een bluetooth toetsenbord willen gebruiken.

Dus; gewoon voorlopig (of voor altijd) op 5.0.2 blijven. :smiley:

heb graag de nieuwste versie. en up next lijkt me ook wel handig.

maar voor de rest is 5.0.2 ook wel handig.

Maarrrr, de makers van de jailbreakers hebben een tweet de wereld ingestuurd waar in staat dat je NIET mag updaten over the air naar ios 6.1! Dit zou namelijk problemen kunnen veroorzaken tijdens het jailbreaken. Dus gewoon via de computer en itunes doen. Trouwens als je het toch gedaan zou hebben raden ze aan om te herstellen.

Je mag wel over the air updaten naar iOS 6.1, alleen raden ze dat niet aan omdat ze het daarmee niet uitvoerig hebben getest en het jailbreaken moelijker kan verlopen dan wanneer je de iOS 6.1 update binnenhaalt via iTunes.

http://www.ihackintosh.com/2013/01/jailbreakers-should-avoid-ota

Ik las online het volgende:

“In totaal zal de jailbreak drieëntwintig unieke iDevices ondersteunen, te weten de verschillende versies van de iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, 4e en 5e generatie iPod touch, de iPad 2, 3e en 4e generatie (retina) iPad, iPad Mini en de 2e generatie Apple TV. Naast iOS 6.1 zal de jailbreak ook geschikt zijn voor de iOS-versies 6.0, 6.0.1 en 6.0.2. De 3e generatie Apple TV zal om de bekende redenen niet worden ondersteund.”

Oftwel; iedereen met een iDevice met iOS 6.x mag blij zijn, als het echt blijkt te zijn :smiley:

Goed de Jailbreak is eindelijk uit. En dus is mijn iPhone nu ook weer gejailbreakt.

Maar ik loop tegen een aantal problemen aan. Ik kan namelijk helemaal niks uit de Cydia store installeren.

Keer op keer krijg ik foutmeldingen. Hieronder staan een paar afbeeldingen die ik heb gemaakt.

afbeelding 1

afbeelding 2

afbeelding 3

Hebben jullie ook deze ervaring? En weten jullie misschien waar dit aan ligt?

EDIT: Oh, ik lees net dat alles overbelast is en dat daardoor de downloads in cydia ook niet lukken.

Groeten,
Kevin

ik heb precies het zelfde probleem…

Heb ook hetzelfde… Komt inderdaad omdat het te druk is. Weet iemand trouwens een goede app om Lockscreen info te tonen? Vind persoonlijk Intelliscreen het mooiste, maar die kost 10 dollar…

installeer anders ‘sources’ zoek maar op google die bieden intelliscreen ook aan maar dan 100% gratis

Hier staat de Jailbreak op mijn iPhone 3Gs met succes.

Ik kan (voorlopig) geen sources toevoegen waarschijnelijk dat het gewoon zo druk is, ik kan gewoon wel de apps/sources installeren die al op Cydia staan.

Het is voornamelijk in middag en avond dat Cydia niet vooruit te trappen is.
Meestal lukt er dan niets.

Vanochtend om half acht ging het bijvoorbeeld al een stuk beter.