jailbreak iphone 4s

ik ga geen iphone 5 kopen, dus wil ik nu eens mijn iphone 4s jailbreaken, maar ik heb al overal gelezen dat io6 jailbreak wel nog even kan duren.
ik heb op mijn iphone 4s momenteel ios 6 staan, maar aangezien de jailbreak van iOS 6 nog wel even kan duren zou ik toch graag de 5.1.1 willen proberen. kan iemand mij hierbij helpen hoe ik dat deftig kan doen, aangezien ik nu ook moet downgraden.

mvg

Je kan iOS 6 wel Jailbreken alleen nog tethered, dat betekent dat je je iphone steeds opnieuw moet rebooten als je je toestel uit heb gedaan, anders werken al de jailbreak progamma's niet.

en hoe moet ik dat dan doen?
en met rebooten bedoel je de iphone elke keer resetten? maar dan ben je al je apps kwijt?
mvg

[quote=Ni3lss url=http://www.onemorething.nl/community/topic/jailbreak-iphone-4s#post-2473432 time=1349783402]Je kan iOS 6 wel Jailbreken alleen nog tethered, dat betekent dat je je iphone steeds opnieuw moet rebooten als je je toestel uit heb gedaan, anders werken al de jailbreak progamma\'s niet.[/quote]

hie moet ik dat doen ?

Nee, je bent dan niet elke keer je apps kwijt.

Bij een koude herstart moet je alleen je iPhone aansluiten aan een computer.

Tethered jailbreak (let op: vooralsnog niet aan te raden):
http://www.redmondpie.com/jailbreak-ios-6-iphone-and-ipod-touch-a4-based-only-using-redsn0w-tutorial/

@Niels Je moet hem rebooten (opstarten) als die aan je Mac/PC hangt toch?

Normaal rebooten zonder Mac/PC zou niets ergs zijn.

KW was eerder! :angry: :lol:

Als je ios6 hebt en voorheen nooit gejailbreakt hebt heb je pech.

ios6 valt inderdaad [b]tethered[/b] te jailbreaken maar [b]enkel[/b] op de iPhone 3GS en de iPhone 4.

[b]niet op de iPhone 4S en dus niet op jouw toestel.[/b]

Moest je eerder een jailbreak hebben gehad onder ios 5.X en de ssh-files had laten opslaan op de servers van cydia dan kon je eventueel nog terug downgraden naar ios5. Ik gok dat dat niet het geval is.

bedankt voor de reacties ik zal nog even wachten op de jailbrake van iOS 6

[b]jailbreak[/b]