jailbreakt iOS 6.1.2 / Tomtom

Hallo, Ik heb mijn iPhone 4 geüpdate naar 6.1.2 vervolgens gejailbreakt met jailbreak 1.4 en nu krijg ik op geen enkele wijze TomTom meer terug op mijn iPhone. Ik heb zowel Tomtom Europe 1.12 als Tomtom Western Europe 1.13 geprobeerd.
Met de vorige software 6.1 en jailbreake 1.2 was dat allemaal geen enkel probleem.
Heeft iemand een idee hoe ik Tomtom er wel weer op kan krijgen?

Wat is exact het probleem?

TomTom staat in iTunes neem ik aan?
En die wil niet syncen naar je iPhone?

Lukte het wel voordat je je iPhone had gejailbreakt?

Normaal gesproken maakt het geen donder uit of je je legaal gekochte software naar je iPhone kunt zetten - kan namelijk altijd - jailbreak of origineel.
Gaat je (legale) TomTom niet dan gaat ook de rest niet.
Als het niet kan is of jailbreak ergens helemaal verkeerd gegaan of je probeert illegale troep op je phone te mikken. (en zoek je dus eigenlijk naar nieuwe versie van AppSync of hoe de zooi ook mag heten.)

In beide gevallen zou ik zeggen… zoek het uit :slight_smile:

2 TomTom versies legaal vanuit je iTunes naar iPhone gooien lijkt me ook al sterk. - iTunes heeft of 1.12 versie (want je hebt update niet uitgevoerd) of een 1.13 versie.

TomTom Europe EN TomTom Western Europe kopen :-? sorry hoor laat mij dan maar negatief overkomen maar iets zegt me dan dat er dingen niet helemaal in de haak zijn.

Beste Charles,

de reden is heel simpel, je hebt de software via “illegale” weg binnegekregen met een oude jailbreak.
Nu moet je gewoon een nieuwe versie van appsync hebben voor iOS 6. Deze haal je van een aparte repo.
Geef dit in Cydia in bij bronnen: cydia.iphonecake.com

Hier kan je de nieuwe appsync afhalen en dan werkt het synchroniseren ook zoals het hoort.
Normaal zou ik je hier niet mee helpen omdat dit nog altijd illigaal is. Natuurlijk ook nooit een update voor
een illigaal verkregen app uitvoeren via Apple’s app store, deze moet je via dezelfde illigale bron halen.

Met vriendelijke groeten,
Spywurm

[quote=k-the-ripper url=http://www.onemorething.nl/community/topic/jailbreakt-ios-6-1-2-tomtom/#post-2524639 time=1361670211]2 TomTom versies legaal vanuit je iTunes naar iPhone gooien lijkt me ook al sterk. - iTunes heeft of 1.12 versie (want je hebt update niet uitgevoerd) of een 1.13 versie.
[/quote]OF hij heeft naar mijn back-up-topic geluisterd waarin ik vertel dat ik ook oude versies van legaal gekochtte Apps bewaar, voor het geval er een probleem is met de nieuwere. In dat geval gooi ik namelijk de nieuwere uit iTunes, en sleep ik de oude terug uit de backup en synchroniseer ik die versie… Overigens heb ik van Navigon zowel de Benelux als de Europa versie gekocht… Het KAN dus allemaal best. :wink:

Er zijn overigens meer legale zaken die niet werken met gejaibreakte toestellen… Denk aan de Horizon-box van UPC, en de App versies van diverse films van Warner Brothers weigeren dienst als ze op een toestel met een jailbreak staan.

Mensen bedankt voor de tips, ik moest inderdaad Appsync voor iOS 6 installeren en toen werkte het wel.

Je hebt toch niet je update uitgevoerd via je iPhone >_< (OTA update)