Ik ben niet zo fanatiek in spelletjes. Maar nu heb ik even James Bond gespeeld. Wat een waardeloze bediening. De pijltjes toetsen kun je niet gebruiken. Het vizier beweegt op een grid van een paar millimeter zodat je veel moeite moet doen om te richten. Kortom. Na 100 m in het spel gekomen te zijn heb ik hem in de prullenmand gedrukt.
Ik ben het volkomen met je eens, en als je het over slechtste Mac Ports hebt mag deze zeker niet ontbreken.
Console ports zijn onspeelbaar met het een toetsenbord. Dit soort spellen zijn ontwikkeld voor bediening met een analoog joystick. Als je het vervolgens met een toestenbord naspeelt zal het zeker niks worden. Niet spelen zonder joystick dus.
Ik wilde even melden dat ik helemaal geen problemen heb met het toetsenbord! Je moet gewoon bij de preferences de toetsencombinatie's aanpassen zodat je de pijltjes en de toetsen er omheen aanzet, en de gevoeligheid moet je gewoon wat zwaarder zetten en dat is het goed te doen!! ik ben bijna klaar met het spel.
Daar heb ik nu ook geen problemen mee, dit is een gewone shooter maar een dikke tegenvaller, ik heb er een review van gemaakt op mijn site maar was niet bepaald positief erover
eh olbo dumpte je hem nou in de prullenbak?!!!!!!!
Jazeker! Een spel met een nare bediening gaat er bij af. Ik heb zowiezo bijna geen spelletje op mijn computer staan. Geef mij maar een bediening zoals in Doom en Quake.
check www.insidemacgames.com voor info over games en hoe goed hij werkelijk is :) :P