Java 1.4.2 enkel voor Panther ??? hoe Servoy aan de praat ??

Nergens vind ik een update van java naar 1.4.2 voor OS10.2.8 (nu 1.4.1)

Het is echter wel de minimum vereiste om Servoy developer te draaien.

Kan iemand mij verder helpen?

Dank
Davedive

Volgens mij moet je panther hebben om deze update te krijgen. Probeer het op de apple site of je hem daar kunt downloaden als het niet kan merk je het vanzelf. de java 1.4.2 dan

gr. Pete

Ik heb de update al gedownload èn geprobeert te installeren, maar dat wil hij niet : osx-versie is niet compatibel met update of zoiets.

Dus daar sta ik dan, apple zou toch wel verdere ondersteuning van java aan jaguar-klanten mogen geven zeker? :evil:

Heb ook op servoy-support gepost ondertussen dus daar zal wel een antwoord op komen vermoed ik.

Ik laat het nog weten

Davedive

In jaguar updaten ze safari ook niet meer. Markt technisch gezien slim van Apple je moet wel een upgrade kopen (in jou geval panther). Wacht tot tiger uitkomt dan heb je het nieuwste os. Kunt nog mooi sparen voor 2005

gr. Pete

p.s. probeer anders een andere browser die wel de goede java heeft

Update :

Opgelost,

In servoy handleiding staat wel degelijk dat java 1.4.1 minimum is dus daar geen probleem.

Wel staat er dat je na installatie opstart door in de programmamap van servoy op het icoon te dubbelklikken OF op de ‘servoy_developer.jar’ te dubbelklikken.

Op het icoon klikken geeft dus de foutmelding. Een éérste opstart moet dus via het .jar-bestand want dan word een sybase database geïnstalleerd, en die zoekt hij blijkbaar bij een éérste opstart.

Opgelost staat netjes !

Davedive