Java 1.4.2

Sinds ik de Java-update heb geïnstalleerd krijg ik volgende foutmelding bij het inloggen van mijn (KBC) home-banking : java.lang.UnstatisfiedLinkError: getProxyConfigURL Als ik op ok druk kan ik gewoon verder. Wat is het probleem? Ik gebruik Camino als browser.

Oeps, ik had niet zo snel meoten zijn om deze update te installeren. Ik heb ook KBC en hopelijk geen problemen als ik vanavond inlog op KBC online. Ik gebruik Safari.

Ik zal vanavond berichten.

Zijn er nog meer mensen met problemen op andere terreinen? Stond zelf namelijk op het punt om hem te gaan installeren.

[quote:f14882f6f2="Visualfreak01"]Zijn er nog meer mensen met problemen op andere terreinen? Stond zelf namelijk op het punt om hem te gaan installeren.[/quote:f14882f6f2]

De enige ‘gevoelige’ site die ik gebruik is MijnPostbank, en deze werkt ook na de update normaal.

Ik had net na installatie een wel heel erg raar probleem. Het opstarten van allerlei programma's ging ineens helemaal niet meer. Driehoekje kwam onder het icoon in de dock, maar voor de rest helemaal niets. In het submenu van het programma in de dock gaf hij bij alles aan dat ze niet reageerden.

Heb toen geforceerd opnieuw op moeten starten. En nu loopt alles weer.

Wat mis ik als ik die Update niet doe?

Of

Waarom zou ik deze UpDate doen??

als je telenet gebruiker bent, schakel dan eens alle proxy servers uit. had over laatst zelfde probleem met java module op de dexia site.

eenmaal ik proxy uitschakelde voor beveiligde http connectie werkte het!

juuw

Hoezo is Java implementatie zo ongelovelijk traag / sloom op de Mac?