java applet pac man (wie o wie?)

jullie zullen wel denken die gozer denkt lkkr makkelijk dat doe ze wel even. maar ik zit met een probleem dat is een applet moet maken waar ik totaal geen verstand van heb. dit is voor me opleiding en wanneer ik dit aankomende maandag niet afheb moet ik nog een jaar na school!!

de bedoeling is dat ik een script maak waar een pacman over het beeld verschijnt die met zijn mond happert (je weet wel pacman) ook moet er daar nog 2 knoppen bij komen die heb kunnen stoppen en starten.

wie zou mij kunnen helpen hiermee?? bij een goed script uiteraard een beloning.

klinkt best dom, en dan ook nog eens crosspost.

misschien heb je hier meer aan?

http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=pac+man+java+applet&ie=UTF-8&oe=UTF-8

aankomende maandag? als je de source neemt en goed je best doet is dat nog best haalbaar!

succes.

ja daar zit ik al 2 weken naar te kijken. het enige wat je daar ziet is complete pacman levels plus bots enzo. ik moet gewoon een pacman van links naar rechts en andersom. deze moet ondertussen happen en een start en stop button hebben. geen uitbreide games.

Wat dacht je van het volgend jaar gewoon lekker zelf proberen? Leer je er ook nog is wat van. Enne echt moeilijk is het niet. Succes. Ik gun het je van harte.

staat dat niet in de code, dan pak je dat stukje.

Heb je niet op gelet tijdens de les ofzo?