Java Apps

Hallo!! Ik wil graag beginnen met Java, maar weet niet precies wat ik daar allemaal voor nodig heb... Staan alle tools die ik nodig heb op de Developer Tools CD? Zo nee.. welke tools zijn dan goed geschikt en waar/hoe kan ik die krijgen? En misschien weet iemand nog een goede site voor het leren van java? Bedankt.

Kom ooop/.... niemand?

Bijna niemand... ;)

Ik heb geen idee wat er op de DevTools CD staat hiervoor, maar ik type bij Google “Learning Java” en krijg al zo’n 10 pagina’s met links naar related sites…

Weet je zeker dat je eerst Java wilt leren, ipv hoe gebruik ik search engines… :wink:

In ieder geval succes.

Zo kan je wel wat vinden.. maar tis een beetje moeilijk om te weten welke programma's handig zijn en zo dus dacht ik dat iemand mij misschien precies de goede programmaatjes kan geven :)

Je kunt Project Builder gebruiker (idd op de developertools cd), maar je kunt ook andere IDE's gebruiken. Een goed startpunt voor meer info is [url=http://www.macdevcenter.com/pub/ct/45]MacDevcenter[/url] van O'Reilly.

Ik heb ondertussen al iets gevonde.. NetBeans en het lukt wel aardig allemaal.. bedankt voor de reacties