Java games op mijn mobile zetten

Hoi,

Ik heb een vraagje, ik heb een Motorola V525, en een bluetooth adapter. Hiermee kan ik een connection leggen met mijn computer en mijn telfoon. Ik kan nu foto’s op mijn telefoon zetten. Ik heb nu ook via Limewire een paar java(games) gedownload, maar kan ik deze op mijn telfoon zetten.
Het zijn speciale games voor de Motorola, maar ik weet niet waar ik ze moet neerzetten.

Wie kan mij veder helpen ???

jurriaan

Ik heb zelf een SonyEricsson T680 dus ik weet niet hoe het bij een Motorola werkt. Maar als ik via Bluetooth een game naar m'n telefoon stuur of via wap download worden ze door de telefoon zelf in de goede map gezet. Als je een foto verstuurd wordt die door je telefoon toch ook bij de andere afbeeldingen gezet of niet?

Ik zou de games gewoon naar je telefoon versturen en kijken waardat ze weggezet worden. Is het niet naar je zin kun je ze altijd nog verwijderen.

Succes :slight_smile:

dat heb ik al geprobeert, ik krijg 2 mappen te zien,

muziek

afbeeldingen

maar de games kan ik daar nergens in zetten, die moeten in de map OBEX Object Push on V525: maar die is niet zichtbaar, dat is het probleem

En is die Obex map niet zichtbaar op je Bureaublad ofzo? Of heb je niet iets wat 'Obex file transfer' heet?

Kijk eens of je met deze link iets kan? Het is wel een handleiding voor windows maar toch…

Succes.