Java-probleem

Als ik naar de volgende site ga: www.jgraph.com en dan naar jgraphpad, applet (in het menu) en ik vervolgens ook het certificaat accepteer, start bij mij (gelukkig) het applet op. Ik kom dan in de java-applicatie jgraphpad terecht. So far so good, maar als ik een aantal objecten plaats en ik probeer die te verbinden met elkaar, dan loopt mijn browser vast.

Ik gebruik Firefox 1.04, maar het doet zich ook voor bij bijv. Netscape of Camino.
Ik heb gecheckt welke Java-versie wordt gebruikt bij mij. Dit is 1.4.2_07.
Ik heb daartoe de Java Embedded Plugin 0.9.2 geinstalleerd, die ervoor zorgt dat alle niet-Safari browsers ook de laatste Java-versie gebruiken. Dit heb ik o.a. ingesteld door de console mee te laten lopen van Java, die dan het versienummer aangeeft (via programmas, hulppprogramma, java, java 1.4.2 pluginsettings, console aanvinken).

Het probleem doet zich voor bij zowel Panther als Tiger.
Iemand een idee hoe dit is op te lossen ?

Probeer de WebStart versie anders... (link op dezelfde pagina)

Die lijkt het wel te doen. Niet echt een antwoord op je vraag, maar de applicatie is zo volgens mij ook veel beter te gebruiken!

Waarschijnlijk moet je voor Tiger toch deze installeren en daarna zelf actief maken (Let op niet voor Panther)

http://www.apple.com/support/downloads/java2se50release1.html

Lees ook de instructiehandleiding!!

Succes

Het klopt inderdaad dat webstart wel werkt, maar dat is helaas niet een optie. We willen het nl. in een webapplicatie gebruiken. Het moet dus perse webbased blijven