Java-support ??? Oproep aan alle vlaamse TELENETgebruikers

Hallo Telenet-ers ,

over het algemeen ben ik zééééér tevreden over telenet. Ik heb echter 1 probleem dat na alle zoekwerk bijna enkel en alleen bij telenet kan liggen.

Kunnen jullie eens volgende link uitproberen :
http://www.thebanmappingproject.com/sites/browse_tombimages_816.html en klik op de 19de foto (rij 4 4de foto) en kijk eens of je kunt inzoomen.

Bij mij lukt het niet.

Mijn configuratie : cube G4 / 896mb ram / 80gb schijf / OSX.2.1 (wacht nog even met updaten naar .2) / I.E. 5.2.2 / Airport kaart (apple) / dual ethernet Airport base station (snow) / firewall in osx af.

Graag jullie ervaringen en configuraties aub

Haaaartelijk dank :frowning:

Hier werkt het wel, maar dit is zeker niet de schuld van Telenet. Welke browser gebruik je?

Adriaan

http://www.thebanmappingproject.com/database/image.asp?ID=10533

Gaat goed hoor in OS X.2.2. Lees ook hier

Adriaan, zijn configuratie? Herlees ff z’n post. :wink:

Yep, onder Classic 9.1 en IE 5.1.5 gaat het ook prima :)

:(

Blijkbaar weinig telenetgebruikers op Macosx.nl.

Zondermeer bedankt voor het proberen van de link jongens (Adriaan, Michel, Bert) maar zoals je ziet Michel, ben ik wat dit probleem betreft aan het einde van mijn latijn.

Door eliminatie tracht ik tot de oorzaak te komen :

• Alle instellingen kloppen met wat jij hebt staan
  • Alle instellingen binnnen IE klopten met adriaan (?)(ik heb geprobeert uit te vissen van wie ik die instellingen een paar maand terug eens had binnengekregen maar vind het forum niet meer terug)
  • De winkel waar ik op een nieuwe imac testte, zit volgens mij ook op telenet (ik bel ze morgen eens op om dit te bevestigen)

Mijn enige hoop is : kan het zijn dat telenet een bepaald ‘soort’ javascript niet doorlaat (veiligheidsredenen, firewall instellingen,…) ???

In nog een vorig forum heb ik eens geïnformeerd of de ingebouwde firewall in de ABS soms kon geconfigureerd worden, maar dat is niks geworden.

Daarom : graag telenettesters, en indien een beetje mogelijk (ik durf het bijna niet te vragen :lol: : met airport … zoals ik heb ???)

Nog even wachten dus

groetjes
davedive

Hey ik ben ook een teleslet en krijg geen afbeelding als ik op foto 19 klik enkel het logo van zoomify.

ik zit ook op telenet daarbij nog eens airport en ik zie alleen maar het logo van zoomify :cry: , heb ook nog geen idee wat er mis is.

helix

Zou Telenet niet een beetje paranoïde zijn? Dankzij hun proxys lopen .Mac en iCal ook niet zoals het hoort. [url=http://forum.im.be/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=29&TID=154&SID=34898]Ziehier meer.[/url]

Michel,

Werkt het bij jou ??? Ik geraak er geen wijs uit : werkt het bij jou in osx2.2 zoals in enkele posts hierboven vermeld? Bij mij onder 2.2 werkt het nog altijd niet hoor

De link heb ik nog niet volledig gelezen, maar als ik dit zo hoor moeten we misschien t.o.v. telenet ons ‘gewicht’ eens laten gelden??
Als 1 mens bij hen klaagt, dan nemen ze daar geen notitie van maar als we met velen zijn???

Enkel een suggestie
davedive :roll:

dave,

Als ADSL gebruiker werkt het. Ik ben geen Telenetter en heb het mij nooit beklaagd.

Hallo Michel,

Natuurlijk zou ik adsl gekozen hebben. 1 probleempje echter : belgacom heeft de fatale vergissing begaan om, en ik heb hen daarvan al op de hoogte gebracht, de centrale op 5,6km van mijn huis gezet hebben. Zitten ze halve kranten vol te zetten om mij ‘binnen te halen’, en begaan ze dan zo’n stommiteit !!! :lol:

Dus telenet moest het wel worden.

Ik heb nu van internet een pak info i.v.m. proxy’s en firewalls afgedrukt, en ‘als ik al eens 5 minuten tijd heb’ zal ik me er in verdiepen.

Ondertussen aan MacAttack en Helix : kennen jullie nog telenetters die dit eens kunnen uittesten, eventueel op een peeeceee? Misschien zijn zij ook uitgesloten van de ‘zoomify’-experience (echt heel goed : je kan in de foto’s blijven inzoomen tot je teksten, of andere details perfect kan zien !)

Groetjes
davedive

Op 1300 meter van de Belgacom centrale zit ik in een zetel. De limiet van 5600 meter is sneu. In de aanvangsfase was die zelfs maar ± 4200 meter

:P :P :P

Eindelijk oorzaak gevonden van ‘zoomify’ probleem : telenet en proxy-firewall systeem.

Mijn broer gevraagd om op zijn windows peecee de link te proberen en bij hem lukt het dus ook niet (ook telenetter)

Nu nog even zien of we er iets kunnen aan doen : het is toch niet normaal dat telenetters niet alle functionaliteit krijgen dan adsl’ers ?? :x

Groeten en hartelijk bedankt aan helix, macattack en michel

davedive

Ik kwam dit stukje freeware toevallig tegen op [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/14974]Versiontracker[/url]. Ben geen gebruiker, maar wellicht hebben jullie er wel wat aan :idea:

heb het alvast gedownload (meteen was mijn statistiek iets minder gunstig) :P