javascript hulp plz

ik heb een offerteform gemaakt dat aan het eind de mogelijkheid biedt om de ingevulde offerte te bekijken en te printen, met javascript worden de ingevulde velden getoond ... alleen nu heb ik het volgende probleem: ik kan op deze webserver forms versturen met cgiemail of met formmail, beide scripts hebben de input values nodig van het formulier, alleen als je op de overzichtpagina (is een andere pagina dan het form) bent zijn die velden weg en krijg ik dus een foutmelding.

vraag is dus: hoe kan ik het formulier versturen op pag A vanaf pag B ? hulp wordt erg gewaardeerd (weet niet zoveel van javascript, gebruikte scripts hier en daar vandaan geplukt en aangepast)

thnx

hier het formulier
ps het form werkt helaas niet met safari, wel met firefox en exploder

Plaats op pagina B de waarden van pagina A in hidden form fields.

[code:1:cf5a047d9b]<INPUT TYPE="hidden" NAME="e-mail" VALUE="bla@bla.bla">[/code:1:cf5a047d9b]

Als je dan dat dat form submit komen de waarden gewoon aan…

nee dit werkt niet, de hidden fields op pag B worden niet ingevuld met de values van pag A ..... nog andere tips ?

even een nselle reactie (drukdruk)

is een omzetting naar een php-opzet een idee?

nee jammer genoeg niet, alles draait op een low budget server met virtual hosting en php wordt niet ondersteund, vandaar m'n hopeloze poging met javascript .....

en zo'n formulier in dreamweaver ontwikkelen??

kun je dat nader toelichten ? heeft dreamweaver hier een plugin voor ?

as far as i know kun je met dreamweaver wel van dit soort formulieren ontwikkelen.

deze

[/u]

thnx voor het meedenken (ook een handige link), inmiddels heb ik het vannacht kunnen oplossen door javascript op de tweede pagina een nieuw formulier te laten schrijven ... een beetje omslachtig. maar het werkt ...

as far as i know kun je met dreamweaver wel van dit soort formulieren ontwikkelen.

deze?

of deze?

beetje zoals hierboven

en misschien op deze site?

GOED luck = BIEG