JBL Creature II 2.1 speakerset wel of niet????

Ik ben van plan om de speakerset JBL Creature II 2.1 te kopen voor thuis bij m'n iBook. Kan iemand mij vertellen ofdat deze boxen de moeite waard zijn? En dan bedoel ik vooral ofdat de subwoofer in orde is en of dat het geluid niet gaat kraken als je m flink hard zet? Een aanrader of niet???

oja en als iemand mij kan vertellen hoeveel watt ze zijn wat dat heb ik nergens kunnen vinden?! Bedankt

Zijn al flink wat snoertjes over...

JBL Creature II
Creature of Soundsticks?
JBL Creature II of pro speakers?
JBL Creature II of Harman Kardon Soundsticks 2.1?

Voorlopig weer wat leesvoer voor je…
Ow de kleintjes zijn 9W per stuk.

Perfect setje, Mooi design, goed geluid, mooie prijs kwaliteit verhouding!!! Een echte aanrader!

Satellite Section
Drivers: One Odyssey Plus transducer
Power Rating: 8 watts per satellite at 10% (THD+N)
Dimensions (H x W x D): 3" x 3" x 3"

Subwoofer Section
Drivers: One 4.00 inch Magnum transducer
Power Rating: 24 watts at 10% (THD+N)
Crossover Frequency: 180Hz

Jurriaan

dan worden die het denk ik! Maar eerst nog een vraag: kan ik ze gewoon in mijn koptelefoon aansluiting doen of moet het via usb of firewire?

ze kunnen alleen maar in de koptelefoon-aansluiting

Perfect! Dank jullie wel voor de info!

Ik heb vandaag voor mijn verjaardag de Jbl creature 2 speakerset gehad. Heb m net aangesloten en is echt heel relaxed! Zeker een goede keus gemaakt vind ik!

[quote:8fec73f8db="mr_omvlee"]ze kunnen alleen maar in de koptelefoon-aansluiting[/quote:8fec73f8db] Nee hoor. Ik heb ze met verloopjes van stereo mini-jack naar twee mini-jack kabels en verloopjes voor die twee mini-jacks naar dikke jacks aangesloten op m'n M-audio FW410 en kan niet echt negatieve invloeden ontdekken. Sic-one, gefeliciteerd ermee!