JBL Creature II of Harman Kardon soundsticks 2.1 ?

Welke is beter ? ik vind de harman mooier, maar niet veel mooier. is hij beter in geluid ? in de apple store werd het verschil mij niet duidelijk...

zen

Mijn voorkeur gaat uit naar de Soundsticks. Inderdaad is het verschil nihil. Echter de HK set is slechts 2.1 en dat is voldoende voor de meeste doeleinden. Daarnaast is het design meer in de schwung van Apple.

Het is in beide gevallen echt kicken ! Wat een geluid ! Ik heb zelf eindelijk de sticks aangeschaft en weer iets waar ik nooit spijt van ga hebben…

scheelt 100 euro... Ik had gehoopt met mijn kardon dingen het huis plat te blazen, maar dat viel tegen... wel aardig geluid overigens....

Roel

Ik ben zelf ooit geswitcht van Soundsticks naar Creatures, mede vanwege design. Ik heb er nog spijt van. Creatures klinken ok hoor maar de Harman Kardon set is veel beter.

Soundsticks zijn een goede keus! Let wel op dat je de soundsticks II koopt. Die hebben een gewone plug in plaats van de USB bij de originele soundsticks. Dan werken ze op alle computers en bijvoorbeeld je iPod. Ik gebruik ze voor bij mijn PowerBook , iPod en Sony Vaio pc. Prima geluid hoor. Echt hard gaan ze niet, maar ze zijn wel beter dan de meeste andere speakers die je in de computerwinkels in die prijsklasse kunt vinden. Alleen de Logitech Z 680 is echt top qua vermogen en geluid maar die is 5.1 en kost 400 euro. Soundsticks zou ik dus zeggen.

de Soundsticks klinken echt perfect en zien er daarnaast, vind ik, GEWELDIG!! uit. Ik heb zelf de Soundstick I, dus nog met USB-aansluiting. Het zijn geen boxen waar je scheuren mee in je muur kan blazen, dan kan je beter boxen van Klipsch kopen, die gaan echt extreem hard en hebben ook een supergoed geluid. De Soundsicks klinken gewoon goed en gaan voor mij hard genoeg.

8)

Als je bereidt bent iets meer uit te geven, dan zijn deze van klipsch misschien ook een optie. Ben nu zelf op zoek naar de originele Soundsticks/iSub, maar mocht ik die niet kunnen vinden dan ga ik zelf ook deze klipsch aanschaffen - kosten ± €300

[img:5504570c93]http://www.thetechzone.com/db_images/id291_images/Klipsch.jpg[/img:5504570c93]

Soundsticks! 8)

Zien er cool uit die Klipsch. (Waar laat je het op je bureau?) Maar waar koop je die dan?

Het probleem met al die "sub" systemen is dat je heel veel geluid mist. Ok het bespaard ruimte maar je hebt veel laag en lekker hoog maar je midden gebied wordt op een bijna software matige manier opgelost. klinkt ALLEMAAL voor geen meter. Met Mp3 verlies je zo wie zo al veel (ik gebruik het ook hoor) en dan nog eens door je speaker.

En je geluid gaat er erg agresief van klinken.

Denk liever over wat grotere ‘traditionele’ speakers na.
Dat luistert een stuk rustiger.

Frits

bedankt!

wat snel een boel reakties, en hier kan ik wat mee

ik ga nog een keer naar de apple store om me te laten overtuigen en dan denk ik dat ik thuis kom met de geluidstokjes

nogmaals bedankt!

[quote:97d2a78971="fritsdebeer.com"] Met Mp3 verlies je zo wie zo al veel Frits[/quote:97d2a78971]

Hoe zit dat met AAC? Is dat veel beter?

Soundsticks-II! €150 ex BTW bij mail-a-mac en super geluid, super design, en gewoon 2.1 met gewone jack plug.

Ik heb ze sinds een week en ben zeeeeeer tevreden.