JBL onstage

[quote:754c3a0f60]Exclusieve aanbieding voor iPod-klanten van de Apple Store! Je kunt nu 30% besparen op het JBL On Stage-muziekstation en je afspeellijst in stijl ten gehore brengen. Sluit het muziekstation aan, zet je iPod in het dock en geniet van de perfecte geluidskwaliteit. Het station laadt meteen ook de batterij van je iPod op. Bestel 'm dus vandaag nog. Deze exclusieve aanbieding is geldig tot en met 02/09/05. [/quote:754c3a0f60]

Heeft er iemand goede of slechte ervaringen met de JBL On Stage?
Ik ga deze misschien bestellen, en ben erg benieuwd.

Ligt er heel erg aan waar je ze voor wilt gebruiken. Je moet de omschrijving "perfecte geluidskwaliteit" niet al te letterlijk nemen, als je normaal goede HiFi apparatuur gewend bent. Voor het geld dat ze kosten kan je denk ik betere kwaliteit krijgen, hoewel niet zo compact als de JBL onstage.

Ik heb nog een inMotion van Altec Lansing te koop... zie [url=http://www.tweedehandsmac.nl/classifieds/classifieds_detail.lasso?s=nl&id=12357861]hier [/url]de adv.

bedankt! Het hoeft van mij niet per se klein en compact te zijn. Ik was al bang dat de 'perfecte geluidskwaliteit' niet helemaal perfect was. Toch wel jammer. Ik kijk nog maar even verder...

Soulutions; helaas geen interesse

De JBL On Stage is overigens zeker niet slecht. Zeker gezien het minuscule formaat is het geluid toch wel behoorlijk zuiver met veel dynamiek en er zit ook meer bass-power in dan je in eerste instantie verwacht. En daarbij is het een fraai apparaat om te zien en tevens te gebruiken als acculader voor de iPod. Er zullen ongetwijfeld betere en hoogwaardigere speakersets bestaan, maar qua compactheid, design en geluid doet de On Stage het gewoon prima. Veel meer kan je van zo'n compacte speakerset ook niet verwachten. Dus zeker geen miskoop. Wil je de kamer vullen met meer bas en dynamiek dan kan ik de JBL Encounter aanraden. Iets minder portable, maar met een prachtig geluid.

Ik zou wel even op de prijs letten, veel winkels verkopen de onstage voor rond de €10,- maar dat is echt to much! Ik zou er in ieder geval niet meer dan €130,- voor betalen! Overigens ben ik zo'n erg tevreden onstage gebruiker... diend voor het systeem geluid van mijn G5, maar alstie uit staat voor mijn iPod... en de geluidskwaliteit? Die verwacht je absoluut niet uit zo'n klein ringetje! En ook niet onbelangrijk: zij is moooooooi!

30% korting bij de Apple-store nu!