Je oude iPhone, Mac en iPad zijn zojuist minder waard geworden

Mocht je van plan zijn om een nieuwe iPhone, iPad of Mac te kopen…

https://www.onemorething.nl/2021/11/iphone-mac-ipad-minder-waard/

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Laat ik nou gisteren mijn iPhone 11 pro en Apple Watch 5 hebben verkocht. Bij apple zou ik in totaal € 485,- terug krijgen. Maar via Rebuy krijg ik voor beiden € 663,- terug. Daar zit een groot verschil in. Met Rebuy had ik al eerder zaken gedaan en ervaren dat deze betrouwbaar is. Ook Mresell is een betrouwbare inkoper, daar heb ik vrij recent mijn Mac mini m1 verkocht. Het pakket wat je verzend is bij beiden verzekerd, dus als er iets mis mocht gaan dan ben je niet je geld kwijt. Je moet alleen iets meer moeite doen qua verzenden. Ik heb geen Apple apparatuur teruggekocht, omdat ook nog steeds niet de plannen voor scansoftware op je toestel definitief zijn afgezegd. Ik heb nu nog alleen een iPad van Apple en inmiddels een Pixel 6 toestel. iCloud van Apple gebruik ik al niet meer. Beetje jammer want over de Apple apparaten was ik zeker niet ontevreden.