JE Voicemail Bericht in je Maillbox

Voor degene die dit handig lijken, een functie van de KPN Voicemail is Voicemail in E-Mail ...

http://www.kpn.com/kpn/show/id=349930/sc=6db7a2

Hiermee kan je er voor zorgen dat je een mailtje krijgt in .wav in je mailbox met de ingesproken tekst …

Erg handig vind ik zelf … Vooral omdat ik nu het Voicemail nummer niet hoef te bellen en dus ook geen kosten maak … :slight_smile:

Veel plezier met deze tip …

Dat is inderdaad heel erg handig maar het bestaat al een tijdje hoor. Ik gebruik het zelf om een emailtje op mijn werk te krijgen als er thuis iemand een bericht inspreekt. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om faxen in email om te zetten...

Ja, mooi, kijken of Orange dit ook gaat doen :?

[quote:8e21275592="Oeboema"]Dat is inderdaad heel erg handig maar het bestaat al een tijdje hoor. Ik gebruik het zelf om een emailtje op mijn werk te krijgen als er thuis iemand een bericht inspreekt. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om faxen in email om te zetten...[/quote:8e21275592]

Weet ik van het Begin af aan … Ik had het er alleen vandaag met Eric Koldenhof over en die zei dit moet je posten want hij wist het dus nog niet … :wink:

Dit is dus zowel voor je mobiel als je vaste lijn …

Klopt, dit was voor mij nieuw!

BEDANKT DUS !!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Groet, Erik

ik gebruik het nu al weer een hele tijd als telefoonbeantwoordingssysteem. Voordeel is dat je voicemails kunt distribueren (eentje naar mijn mailbox, eentje naar die van mijn vrouw, eentje naar de gsm als sms), en je kunt gemakkelijk een archief aanleggen.

Heel fijn is dat KPN (nadat ik er een paar jaar geleden al over geklaagd had) nu eindelijk ook in de e-mails het nummer van de beller meezendt.

Heel hinderlijk is dat volgens mij de mime-codering in de mails niet klopt. Je moet op de wav. bestandjes klikken om ze te beluisteren in een ander programma (bijv. QT player of iTunes). Ze zouden natuurlijk direct in het bericht beluisterbaar moeten zijn. Bij XOIP van Tiscali (die ik gebruik voor de gsm voicemail) is dat wel goed geregeld.

[/img]