Jippie! Geswitched :D

Na jaren van kwijlen bij de gedachte aan een mac heb ik vandaag eindelijk een mac gekocht. Aanvankelijk ging in met een dikke smile op mijn gezicht richting YouMac Eindhoven voor de nieuwe Mac Mini, maar eenmaal aangekomen in dat kleine stukje 'M(a)ecca' zag ik een eMac staan die ik voor een mooi bedrag kon bemachtigen.

Het feit dat de eMac all-in is trok me over de streep.

Na jaren eindelijk geswitched :smiley: Jippie!

Oh ja… Mac OS X Tiger werkt echt super!

Gefeliciteerd met je aankoop! je zult geen seconde spijt hebben!

Gefeliciteerd met je eMac ! Je zal er zeker geen spijt van krijgen.

Well done! :wink: Zeker de moeite de eMac, lekker handig alles in één. En prijs/kwaliteit eig een betere investering [b:1a09b62b96]dan[/b:1a09b62b96] de mac mini. Veel plezier en welkom op dit forum.

schrijffout even veranderd :wink:

[quote:7341cfa076="pietjepuk6546"]Well done! :wink: Zeker de moeite de eMac, lekker handig alles in één. En prijs/kwaliteit eig een betere investering [b:7341cfa076][i:7341cfa076]als[/i:7341cfa076][/b:7341cfa076] de mac mini. Veel plezier en welkom op dit forum.[/quote:7341cfa076]

BRRR JEUK!!

Maar ok, @Blaze: Geniet je al van je eMac?

gefilciteerd :D ik over 3maandjes :apple:

Welkom, nu begint het (digitale) leven pas echt! Als je problemen hebt weet je waar je moet zijn.

Bij de andere forumleden (die weten het meestal wel)!

Proficiat blaze, je zal er veel fun aan beleven ;)

Proficiat met je aankoop en veel plezier ermee en ook welkom in de wondere wereld van de mac :D

Ps: heb je er al zo’n super goeie “Mighty Mouse” bijgekocht want dat is echt een aanrader hoor!

[quote:6ef6f5efe6="Blaze"]Een Mighty Mouse heb ik er niet bijgekocht en ik moet zeggen dat het werken met de eenknopsmuis van Apple me reuze mee valt![/quote:6ef6f5efe6]

Het is zeker en vast goed te doen hoor, zeker op een powerbookje ga je al snel alle klik + toetscombinaties vanbuiten kennen waardoor je er snel zeer vlot mee kunt werken.

Proficiat met je aankoop en geniet er ten volle van !