joepie... mijn iMac G5 is binnen!!!!

ja ja daar is die dan eindelijk! :D :D ben ik nou de eerste? hahaha

heb de iMac 17" 1,8 met 1Gb, kan dus ff weer vooruit…

voor pics zie fotoalbum… ga gauw weer verder :smiley: :smiley: :smiley:

WHAAAAAAAAAA!!!!

IK WIL ER OOK 1!!!

:wink: Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd met de aankoop. 8)

Nou nog een wit senseo apparaat ;-)

haha zo dichtbij is wel zo handig kan ik je vertellen .. :wink:

Om ff Apple weer eens in een positief licht te zetten, wanneer had je hem besteld?

Want je hoort alleen maar dat Apple sclecht levert, of heb je hem niet via Apple besteld?

[quote:4d2c39bc5e]ja ja daar is die dan eindelijk! ben ik nou de eerste? hahaha [/quote:4d2c39bc5e]

waarschijnlijk wel
en hoe is het geluid van die nieuwe imac? daar ben ik benieuwd naar
ik had gehoord dat die ronde imac g4 speaker er niet bij worden geleverd

Gefeliciteerd!

Mijn iMac G5 20" staat al vanaf 25 september in Shanghai. Ik heb mijn iMac op 28-08 besteld. Volgens Apple had ik hem vandaag moeten ontvangen. Kan niet wachten tot ik hem mag ontvangen.

Gefeliciteerd man! :D

dat geluid valt me 100 % mee, lijkt door de stand van de boxen (onderkant) wel of het meer van achter de Mac weg komt, in tegenstelling tot mijn oude iMac G3 (die blies me soms letterlijk weg zeg..)

het getik van de voeding hoor ik ook niet… het schijnt dat de nieuwe voeding al in deze nieuwe Macs zit…

en had hem gelijk dezelfde dag op de keynote besteld bij mijn dealer (MacOnline.nl, dank u :smiley: ) dus dat ging vrij vlotjes… zelfs via Shanghai :smiley:

Kan je een fotootje maken waar zowel de Oude als de Nieuwe imac volledig opstaan. Kwestie van de grootte en beetje te kunnen inschatten.

wij willen natuurlijk pics zien :) hoe die opgesteld sstaat bij jou thjuis

*jaloers* :cry:

heb ff wat meer foto's gemaakt, staan onder mijn profiel..

Ik ben erg benieuwd wat voor soort superdrive erin zit. (welk merk en type). Kun je daar ook DVD+R(W) mee branden? Ik heb mijn iMac op 12 september besteld. Hij is op vijdag 24 september verzonden, maar de computer staat volgens de laatste berichten nog steeds in Shanghai. Ik kan niet wachten tot ik hem binnen heb. Hoe lang duurde dat bij jou?

Proficiat, de mijne is op 3 sept bestelt maar nog altijd niet verzonden :oops:

@ klompje brander is Matshita DVD-R, kan niet testen of ie ook +r brandt maar hij leest ze dus wel.. (heb het nog ff opgezocht maar in het boekje, voor het eerst dat ik een mac-handleiding gebruik, staat alleen vermeld dat ie brandt op cd-r-, cd-rw- en dvd-r-schijven.Ik hoop trouwens niet dat die brander zijn naam eer aan doet :wink:

Je weet het vast al wel maar toch:

Typ in Terminal even in:
drutil info

Krijg je het zo te zien als het goed is wat de brander allemaal kan…

die zocht ik inderdaad: :wink:

Last login: Wed Sep 29 21:24:48 on console
Welcome to Darwin!

Vendor Product Rev
MATSHITA DVD-R UJ-825 DBN7

Interconnect: ATAPI
Supportlevel: Apple Shipping
Cache: 2048k
CD-Write: -R, -RW, BUFE, CDText, Test, IndexPts, ISRC
DVD-Write: -R, -RW, +RW, BUFE, Test
Strategies: CD-TAO, CD-SAO, DVD-DAO

voor jullie dan :smiley:

Ben van plan ook een iMac 17 inch aan te schaffen. Kun je me vertellen wat de de totale hoogte is met voet. Ik weet namelijk niet of de iMac in m'n kast past