joinen america's army

hoe join je in AA ? bij is die knop "grijs" (niet in te drukken)

ik heb wel nog niet al de trainingen gedaan :? (ik zit aan de medical trainingen weet iemand de oplossingen ? ik heb te hoogst 60 % gehaald op die test en men engels is neit goed … :roll: :innocent:

Trainingen zijn inderdaad soms wat moeilijk. Ik zit vast bij de tweede training van medical, voor de rest heb ik ze allemaal al gedaan, behalve de laatste van special forces; ik word telkens gezien.

Je moet alles van de eerste training hebben afgesloten voordat je een spel kan joinen!

Je moet idd eerst de "Basic-training" afgerond hebben, daarna kun je nog de parachute jump doen. Medic en Special Forces zijn niet per se nodig om te kunnen spelen.

Wanneer je zoekt, moet je het Filter gebruiken, zorg ervoor dat hij alleen official en leased servers ziet, geen lege. Daarnaast kun je ook de MAP selecteren. Wanneer je de basic training hebt voltooit kun je altijd PIPELINE ([b:962a9ec1d2]niet[/b:962a9ec1d2] SP Pipeline) spelen.

Je moet natuurlijk wel eerst op de site een account aanmaken, maar dat heb je waarschijnlijk al gedaan, anders kun je je trainingsresultaten niet op je personal jacket opslaan.

Je kunt je ook aanmelden op de site van www.aaotracker.com deze site houdt al je uren die je met AA gespeeld hebt bij. Een aanrader om je hier aan te melden.

Op deze site staat ook een forum, in dit forum is een [b:962a9ec1d2]nederlandse vertaling van de medic training[/b:962a9ec1d2] te vinden.

:apple: Robsappeltjes :apple:

[quote:f31b789cbf="WebJ"]......behalve de laatste van special forces; ik word telkens gezien.![/quote:f31b789cbf]

Luister goed naar wat aan het begin gezegd wordt: LOW AND SLOW !!!
Als je je daaraan houdt (en je verrekijker gebruikt) moet het lukken.

Dus nog een keer; LOW and SLOW

Succes