Jouw idiosyncrasie

[quote:10d464f997="marlief"] [quote:10d464f997="Chris Meijburg"]Ik heb juist het omgekeerde: ik moet een voet of teen [b:10d464f997]buiten[/b:10d464f997] het bed hebben. Soort van 'aarding' met de lucht zeg maar... :lol:[/quote:10d464f997] Ik heb wel eens gehoord: mensen met astma slapen met een voet buiten 'boord' [/quote:10d464f997]

Ik heb dus astma. Ja ik lig dus met bijde voeten buiten de dekbed. Alleen heb ik dan wel sokken aan zonder sokken kan ik niet slapen.

1. Ik ben te eerlijk. Mensen kunnen daar niet tegen als je zegt wat je denk. Laats moest ik met de trein en ik had geen kaartje. Ben ik helemaal de conducteur gaan opzoeken om een kaartje bij hem te kopen. Zet die schoft me de trein uit met een boete van 35 euro plus wat ik gereist had.

2. Ik denk altijd aan anderen. Ik doe alles wat anderen vragen zelft als ik er zelf op achteruit ga.

3. Deze is leuk. Alles moet op hun plaats leggen. Suiker hoort in de kast als het er niet staat kan ik dan heel boos worden hetzelfte als mensen iets lenen zonder te vragen. Helemaal als ze het dan niet terug legen.

4. Ik zet me wekker altijd 1 uur eerder dan dat ik op moet om naar de wc te gaan. Kan ik daarna nog een uur pitten.

Misschien kun je het idiosyncratisch noemen dat ik veel op dit forum zit te kijken en te posten terwijl ik dat na al die tijd nog steeds niet echt iets voor mij vind.

Ook heb ik duidelijk zwemvliezen tussen mijn vingers.
Toch heb ik altijd een hekel gehad aan zwemmen, en toch ook veel en graag gezeild ondanks watervrees.

Aanvullend: ik heb de schurft eraan als mijn vrouw de koffiebus en suikerbus verwisselt van plaats met de tekst naar achteren. Ook laat ze het lepeltje er gewoon in vallen en dan krijg ik danwel koffie danwel suiker onder mijn nagels als ik het eruit moet plukken. Mijn favoriete nummer is Someone Keeps Moving My Armchair van They Might Be Giants omdat ik mij helemaal kan inleven in de zanger zijn gevoelens daarover. Brrrrr. :(

Net als in "De Avonden" -al was het daar met pap(pa)- kan ik er niet tegen als iemand suiker pakt met de natte lepel die al in de koffie of thee is geweest. Nu zijn we toch al niet van die suikertypes, dus voor die enkel gast die zoete drankjes wil, hebben we nog ergens een potje met [i:87163d04f9]klontjes[/i:87163d04f9].

Van de rietsuiker ben ik afgestapt nadat iemand dacht het zo uit de pot in de koffie te gieten.
“Plons!”

O, leuke topic! * De was ophangen doe ik alleen. Anderen kunnen het niet, want het moet op volgorde, grootte en functie. * Ook ik kan mijn tong vouwen. Ik kan 'em ook omdraaien in mijn mond. * Ik kan niet slapen als mijn voeten niet onder de dekens liggen. * Ik kan absoluut niet slapen als mijn vriend tegen me aan ligt. * De afwas moet helemaal droog zijn voordat ie de kast in gaat. * Mijn drie middelste tenen zijn aan de onderkant nog met elkaar verbonden als een soort minizwemvliesjes. * Ik knak met mijn duimen als ik me verveel. * Handdoeken moeten op een bepaalde manier opgevouwen worden. Zo niet, dan doe ik het eigenhandig over. Hetzelfde geldt voor t-shirts, boxershorts van Nato en sokken. Ja, ik rol sokken op een bepaalde manier op.

Zucht… nu voel ik me sneu…

aanvullend: [img:43ed3d80d1]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=8750[/img:43ed3d80d1]

Hahaha wat een supergoed onderwerp dit. Krikt gelijk het niveau van de Lounge voor de komende weken omhoog. Gaat een hoop pagina's krijgen voorspel ik. Ik zal eens goed nadenken wat mijn malligheden zijn.

Alle sleutels die we hebben moeten gewoon op hun vaste plaats hangen. Kan er niet tegen als er een sleutel ontbreekt.

Hoezo nadenken? Vraag het je leerlingen eens!

Anteeksi, mutta minä en puhu suomea

1. Als ik de wekker zet, dan moet deze altijd met het getal 4 eindigen, bijv. 6:34 uur.

…meer kan ik op het moment niet opkomen.

hee wat grappig.. ik heb exact hetzelfde.. alleen dan met het getal 8! :D

[quote:df32e0c91e="trabant"]Hoezo nadenken? Vraag het je leerlingen eens! [/quote:df32e0c91e] Ik heb m'n leerlingen meestal maar een jaar, wat heet, 8 maanden in de klas. Zou dat genoeg zijn? En er zijn wel wat idiosyncratieën in m'n leven hoor, ik wil ze alleen zo geordend mogelijk in een lijstje zetten zonder structopathisch over te komen :D .

edit

Ik ben precies met het terugzetten van boeken in de kast. Ik leen geen boeken uit. Ik kan links en rechtshandig met bestek eten.....

[quote:bc9d406003="Zora la rousse"]Ik kan links en rechtshandig met bestek eten.....[/quote:bc9d406003]

Dat is knap… ik ben zo iemand die constant tijdens het eten mes en vork zit te wisselen.

same here. dacht al: ben ik de enige...

en

ik kan mn tong in mn neus steken
vraag me nog steeds af hoe ik daar achter ben gekomen… :?

[quote:d83e633061="Atjous"]Ik kan mn tong in mn neus steken vraag me nog steeds af hoe ik daar achter ben gekomen..... :?[/quote:d83e633061] Smaakt dat :??

[quote:290afd4b7f="Zora la rousse"][quote:290afd4b7f="Atjous"]Ik kan mn tong in mn neus steken vraag me nog steeds af hoe ik daar achter ben gekomen..... :?[/quote:290afd4b7f] Smaakt dat :??[/quote:290afd4b7f]

of anders: Ruikt dat?

smaakt dat? :? ruikt dat? :?

yeggggggg…

smaken verschillen, zal ik maar zeggen…

1.) Vaatwasser wil ik inruimen (net als Leendert). De messen bij de messen, de lepels bij de lepels, etc... Bovendien krijg ik 2 keer zoveel afwas in de vaatwasser dan Olav lol 2.) Mijn huis moet opgeruimd zijn voor ik naar bed ga, anders word ik de volgende ochtend strontchagrijnig wakker 3.) Van bepaalde artikelen (wasmiddel, deodorant, shampoo lol) moet ik er altijd eentje extra op voorraad hebben. Ik heb een gruwelijke hekel aan misgrijpen. Dus als ik van artikel x nog maar eentje heb, dan is het een boodschappenlijst-item geworden. Dit geldt ook voor een batterij van bijvoorbeeld mijn fotocamera. Ik wil er altijd eentje extra hebben. Opgeladen en wel. 4.) Ik wil altijd mijn auto op een plaats parkeren waar ik er ook weer makkelijk uit kan. Ik kan wel goed parkeren, maar een ander misschien niet. 5.) Als ik mijn auto was en geen tijd heb voor de binnenkant, dan kan ik daar flink van balen. 6.) Cijfer 6. Mijn cijfer. Geboortedatum: 6-12-72, allemaal deelbaar door 6. 7.) Wat Bjorn met het lepeltje in koffie en thee heeft heb ik ook. Daarbij heb ik dezelfde afwijking bij bijvoorbeeld een cola met citroen en zo'n stampstokje. Die laat ik erin. En steek vervolgens mijn oog uit. 8.) Als ik een broodje smeer moet het beleg niet over de rand van de boterham steken. Ik verdeel het beleg netjes binnen de kaders lol en als het zo niet goed uitkomt, dan trek of snij ik het overlapgedeelte eraf en eet dat eerst op.

Conclusie: wat een freak zeg.