K750i op internet via Powerbook

weet iemand een site of hoe ik het mogelijk kan maken om via mijn powerbook met mijn k750i op internet te kunnen, ik heb gezien dat het mogelijk is in de windows wereld, hoe zit het bij ons?

Maar daar heb je toch je powerbook voor? Voor internet? :?

jah ,maar ik wil het gewoon een keer uitproberen

Even zoeken op 'Mobile High Speed for OSX'. Een app van een duits bedrijf, werkt perfect. Kost wel geld.

Je bedoelt inbellen vanaf je telefoon en dan via Bluetooth verbinding maken?

Nee hij bedoelt andersom denk ik.... Of niet... Ik snap er geen moer van ;-)

hij bedoelt: als ik midden in het weiland sta, en er is geen wifi spot te bekennen, hoe kan ik dan mijn mobieltje gebruiken als modem. En liefst als een 'snel' modem. Dan heb je dus software en drivers nodig om via BT (of kabel, dat kan bij de 750 ook geloof ik) contact maken met The amazing World Wide Web !!

nee hij bedoelt dat ie via de internetverbinding van zijn powerbook wil internetten met zijn mobiel.

Zo lees ik het in ieder geval. Beetje onduidelijk dus :stuck_out_tongue:

Misschien kan hij 't beste zelf even aangeven wat hij nu precies bedoelt . . . . :wink:

lijkt me inderdaad het beste :P

[quote:2ded6f53a1="Blik"]nee hij bedoelt dat ie via de internetverbinding van zijn powerbook wil internetten met zijn mobiel.

Zo lees ik het in ieder geval. Beetje onduidelijk dus :P[/quote:2ded6f53a1]

Dat is helemaal juist. En dat wil hij DUS doen via zijn mobieltje. Want hij wil dat DAT fungeert als modem. DUS. :smiley:

ik bedoel namelijk hoe ik via de innternet die mijn powerbook heeft kan sharen dat ik ook op mijn mobiel op internet kan, nogmaals in de windows gebeuren kan het , ik heb geen pc en wil er ook geen hebben alleen voor dit, maar ik zou wel graag dezelfde functie willen gebruiken

zijn we beperkt op de mac, of valt het allemaal reuze mee