Kalender die met mac en windows kan werken

Hoi,

ik zoek een programma voor windows, zoals ical.
Dus een goede kalender waarmee ik windows files kan exporteren en die dan via e-mail kan doorsturen naar een mac. Ook van de mac naar windows moet natuurlijk gaan.
Files van ical exporteren (.ics) en die in dat windows programma kan openen, en omgekeerd.

Dus ik zoek: een programma voor windows dat met ical kan werken of een evengoed programma als ical voor mac dat samen met een windows programma kan werken.

mac: emac; 700MHz, Tiger
PC: Compaq Presario 2700; Pentium 4, XP

Dank

't is versie 0.2 en er wordt geloof ik niet echt hard aan gewerkt maar misschien heb je hier wat aan:

http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird.html

volgens mij zijn de kalender afspraken( .ics) een internationaal bestandsformaat en kunnen die gewoon in Windows in de Exchange kalender geopend worden, en vice versa, mijn vrouw maakt afspraken in iCal en mailt die vervolgens naar haar cliënten, die ze dan vervolgens accepteren en niet allemaal met Mac`jes

About calendar standards

iCal uses a format called “iCalendar” to display and exchange calendar information. iCal can exchange calendar information with several applications that support the iCalendar format. iCal can also import information stored using the older “vCalendar” format.

Calendar events that you export or drag to the desktop have a file name that ends in “.ics,” and vcalendar files end in “.vcs.” Both types of files can be viewed on Macintosh or Windows computers by applications that understand these extensions.