Kan 10.4.3 niet installeren

Hallo,

Ik heb vandaag mac os x 10.4.3 gekocht .
Mijn systeem is een dual mac g4 1 ghz.(mdd)
Volgens de verkoper moest dit geen probleem zijn.
Het gekke is dat de installatie dvd niet tevoorschijn komt ,en weer wordt uitgeworpen,zonder een foutmelding.
De installatie dvd 10.2 (de oude ) werkt wel.
Iemand een idee ??

Groet,

Willem

Lijkt me een kapotte dvd. Verkoper even bellen en vragen of hij een oplossing heeft (kopie van de originele dvd wellicht of koop ontbinden). Als je het nou met meer dvd's uitprobeert dan sta je natuurlijk sterker.

DVD even goed schoonmaken en kijken wat ie dan doet. Doet ie het niet, dan terug naar de winkel.

Herstarten met c ingedrukt?

Bij de winkel mounte de dvd wel op alle mac's. Volgens de verkoper moest ik de firmware updaten. Ik kan helaas geen firmware update vinden voor een dual g4 1 ghz (mdd) Kon mijn geld niet terugkrijgen. Ben dus nog geen stap verder

[quote:e4f23ad5b3="drive"]Volgens de verkoper moest ik de firmware updaten. Ik kan helaas geen firmware update vinden voor een dual g4 1 ghz (mdd)[/quote:e4f23ad5b3] Die bestaat ook niet: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=86117 Het lijkt me eerder een probleem met de dvd-drive. :?

dat zei de verkoper ook al Ik geloof dat niet ,want elke dvd ik er ook maar indoet ,zelfs de orginele mac os 10.2 dvd doet het . Nog nooit geen problemen gehad met de dvd wel begon de verkoper over een dual layer..in die van mij zit de orginele dvd speler.met device revision A 227 dus dat kan het ook niet zijn Je gaf het al aan er zijn geen firmware update's,die link had ik ook al opgezocht

Willem

Waar heb je die dvd gekocht? Als je kan bewijzen dat alle dvd's werken en deze niet, dan is hier toch sprake van zoiets als niet goed, geld terug of ander schijfje?

Probleem opgelost Precies wat je zegt ,ik zou de computer maar meenemen ,werkte het in de winkel ook niet ,dan kreeg ik mijn geld terug.

Wat was nu het probleem
Ik heb de lens van de dvd speler gereinigd ondanks dat al mijn dvd wel werkten.

iedereen hartelijk bedankt voor de reactie’s