Kan een website niet bezoeken

Ik kan deze link www.debartjesinchina.nl niet geladen krijgen in Explorer, maar ook niet in Navigator en Safari.

Krijg dan steeds de melding URL not found.

Dit is vreemd, want op een (durf het bijna niet te zeggen) Windows machine met bijv. Explorer laadt deze website wel…

Hoe kan dat nou, heb ik ergens iets verkeerd staan bij de browser instellingen.

Groet Jeroen. :?

Bij mij doet die het ook niet, hoogstwaarschijnlijk haalde de Windows computer in de browser het uit z'n cache...

ik krijg dezelfde melding in safari

Nee, hij haalt niets uit zijn cache. Dat heb ik allemaal al geprobeerd. Ook bij kennissen die een Windows machine hebben kregen de website gewoon toen ze hem intypte met Explorer.

Raar, maar waar!

Gr. Jeroen.

Heel simpel, het komt omdat de makers van deze site geen HTML kunnen. Ze gaan er eigenlijk van uit dat iedereen Windows gebruikt.

[code:1:c9aa9b51a8]<FRAMESET border=0 frameSpacing=0 rows=96,1* frameBorder=NO cols=150,1*>
<FRAME name=CornerFrame src="cornercorner.htm" noResize scrolling=no>
<FRAME name=HeaderFrame src="headerheader.htm" noResize scrolling=no>
<FRAME name=LeftFrame src="menumenu.htm" noResize scrolling=no>
<FRAME name=MainFrame src="mainmain.htm">
</FRAMESET>[/code:1:c9aa9b51a8]

Dit haal ik uit de index.htm, je ziet dat hier een backslash ("") word gebruikt inplaats van een normale slash ("/").

Adriaan

Je hebt gelijk Adriaan. Bedankt voor de reaktie, ik zal de maker van deze website hiervan op de hoogte stellen.

Gr. Jeroen.

[quote:f4482dfc88="Adriaan Mol"]Heel simpel, het komt omdat de makers van deze site geen HTML kunnen. Ze gaan er eigenlijk van uit dat iedereen Windows gebruikt.

[code:1:f4482dfc88]<FRAMESET border=0 frameSpacing=0 rows=96,1* frameBorder=NO cols=150,1*>
<FRAME name=CornerFrame src="cornercorner.htm" noResize scrolling=no>
<FRAME name=HeaderFrame src="headerheader.htm" noResize scrolling=no>
<FRAME name=LeftFrame src="menumenu.htm" noResize scrolling=no>
<FRAME name=MainFrame src="mainmain.htm">
</FRAMESET>[/code:1:f4482dfc88]

Dit haal ik uit de index.htm, je ziet dat hier een backslash ("") word gebruikt inplaats van een normale slash ("/").

Adriaan[/quote:f4482dfc88]
dit is idd wel heel erg amateuristisch