kan geen .ai meer bewaren vanuit Illustrator CS...

Ik bewaar al mijn illustrator bestanden als ai bestand. tot voor kort... kan ineens geen ai bestand meer bewaren, het gaat wel goed als ik het bestand bewaar als eps.

Ik krijg een waarschuwing dat het bestand niet is gevonden (?) dat het bewaren van de preview niet gelukt is maar dat verder alles wel opgeslagen is… NIET DUS!!!

Het bestand is gewoon weg, kon dus overnieuw beginnen… grrrr

iemand een idee?

:cry:

ah, dat heb ik ook eens gehad..opnieuw installeren van Illustrator heeft het probleem opgelost! :D

[quote:49be6540e6="marloez"]ah, dat heb ik ook eens gehad..opnieuw installeren van Illustrator heeft het probleem opgelost! :D[/quote:49be6540e6]

Erg offtopic, maar mooie foto! :smiley:

[quote:e1a519eee7="Nihilist"][quote:e1a519eee7="marloez"]ah, dat heb ik ook eens gehad..opnieuw installeren van Illustrator heeft het probleem opgelost! :D[/quote:e1a519eee7]

Erg offtopic, maar mooie foto! :D[/quote:e1a519eee7]

Slijmbal… : )

Lukt dit niet door alleen je preferences weg te werpen?

Kan je wel een ai openen? Zoja kan deze dan wel bij het sluiten als ai worden opgeslagen?

Een ai openen gaat prima, alleen bij het bewaren gaat het mis... Opnieuw installeren heeft geen resultaat gehad

:oops:

Weggooien van prefs heeft ook geen enkel resultaat...

Ik heb nu Illustrator geheel opnieuw geinstalleerd, de prefs weggegooid en nog steeds lukt het niet om een .ai bestand te bewaren...

foutcode -43

iemand nog een idee, please???

:frowning:

[quote:75985a0cc2="Gebruikersnaam"]Ik heb nu Illustrator geheel opnieuw geinstalleerd, de prefs weggegooid en nog steeds lukt het niet om een .ai bestand te bewaren...

foutcode -43

iemand nog een idee, please???

:([/quote:75985a0cc2]
Ik zou de foutcode opvragen bij Adobe. Je krijgt immers bij aanschaf van alle software ook ondersteuning.
Mischien is de foutcode een beschadigde plugin op de cd/dvd en kan zelfs bij herinstallatie dit niet worden verholpen.

Dit geld natuurlijk alleen voor als je een legale versie hebt.
Is de versie illegaal dan heb je geen recht op een goed werkend programma.