Kan geen bijlagen toevoegen in hotmail

Ik heb nu al een keer of 5 geprobeerd om een bijlage toe te voegen aan een hotmailbericht, het gaad goed totdat ik op: OK of op OK en nog een toevoegen druk dan verschijnt de volgende foutmelding:

Safari kan de pagina ‘http://…hotmail.msn.com/cgi-bin/doattach’ niet openen. Fout: ‘POSIX error: Is a directory’ (NSPOSIXErrorDomain:21) Kies ‘Verstuur bugrapport naar Apple’ uit het Safari-menu, geef het foutnummer op en geef een beschrijving van wat u deed toen dit bericht werd weergegeven.

Als ik zo’n bugrapport stuur naar apple hoor ik er toch nooit meer wat van. Weet iemand iets?

Geen hotmail meer gebruiken, maar bijvoorbeeld Gmail. Dat werkt veel beter. Als je een invite nodig hebt zeg je het maar.

precies, hotmail sucks!

GMAIL!!!

Denk niet dat de vraagsteller op dit moment erg geholpen is met deze oplossingen.

Ik ken het probleem zelf ook, probeer het eens in Firefox.

Doet Gmail het dan wel in mail? Kan ik ermee msn'en?

2 MB attachment limiet in Hotmail geloof ik?

[quote:a3af86c6c1="laurabaakman"]Doet Gmail het dan wel in mail? Kan ik ermee msn'en?[/quote:a3af86c6c1]

Ja, Gmail werkt in Mail. Met je Gmail adres kun je vervolgens een .net passport aanmaken waardoor je je gmail adres kunt gebruiken voor msn.

Stuur maar 'n invite (als je nog wil)

[quote:83f94b162d="TonE"]2 MB attachment limiet in Hotmail geloof ik?[/quote:83f94b162d] Het document heeft een grootte van 36 kb komt nog niet in de buurt geloof ik. Of wel?

Nee. idd :wink:

Ik zoek nog een Gmail invite (a.u.b.) !