Kan geen classic meer op mijn imac

Ik heb een imac 17inch 800 MHZ.

Ik wil een applicatie laten draaien die alleen voor classic er is, voor mijn heidelberg scanner. Maar ik kan geen classic installeren met de instalatie cd, want hij geeft dan meteen aan dat hij niet kan installeren.
Een systeemmap van os9 over slepen heb ik ook al geprobeerd met drie verschillende systeem mappen.

Mijn schijf is gefragmenteerd, maar kan het misschien liggen aan de manier van fragmenteren dat er niets van os9 op kan? Ik heb bij de schone instalatie van panther wel weer os9 bestanden toegevoegd(die kun je aan vinken bij schijfhulp programma)

Mijn vraag is dus kortom: Hoe krijg ik weer classic op mijn imac?

Bij je imac heb je normaal installatie cd's gekregen en system restore cd's classic staat bij mijn op de system restore cd heb het onlangs nog gedaan... Als je heb op dvd hebt is het normaal ene dvd of he tkan zijn dat het ook verspreid is over verschillende cd's

succes

Ik denk niet dat linocolor gaat werken onder classic. Ik heb het een tijd geleden ook geprobeerd, zonder resultaat. Ik kreeg volgens mij geen firewire ondersteuning voor de scanner (linoscan2650).

Wellicht doet Panther het beter, als je wat weet hoor ik het graag.