Kan geen clean install doen !!

Ik heb dus mn gerepareerde mac terug gekregen, en nadat alles werd aangesloten de mac aan het werk gezet.

aangezien de mac binnen is geweest bij apple repair centre, staat er dus reeds systeemsoftware op. ik wil echter beginnen met een clean install.

ik plaatste de cdrom met de installatiesoftware in de mac en wanneer ik klik op het icoontje om osx te installeren, krijg ik dus het venster met de knop om te herstarten.

wanneer ik echter deze knop aanklik vraagt ie om het administrator paswoord maar dat weet ik dus niet en ik kan bijgevolg niet heropstarten.

wat doe ik hier verkeerd, wat zeker zo zal zijn, maar ik ben te opgewonden om te beseffen wat ik verkeerd doe…

wie helpt mij even…?

servir frais

oeps was vergeten om op te starten vanaf de cdrom .... :oops:

Gewoon opstarten. CD erin. Herstarten met de C-toets ingedrukt. En de Mac doet weer wat jij wilt.

Je was me net voor.

[quote:78a7437534="servir frais"]wat doe ik hier verkeerd, wat zeker zo zal zijn, maar ik ben te opgewonden om te beseffen wat ik verkeerd doe....[/quote:78a7437534] De oplossing is dus echt: niet zo snel opgewonden raken, alhoewel dat weer best moeilijk is achter zo'n mooie Mac, om niet opgewonden te raken, want ik zit ook achter een Mac, en begin ook al een beetje opgewonden te raken, oh jee...................... :P :P