ja. Alles werkt uitstekend. Alleen mailen aan mezelf niet. Voor de duidelijkheid: Ik mail vanuit dezelfde client, als waarin ik diezelfde mail weer zo moeten ontvangen.
Wanneer heb je die mails aan jezelf gestuurd? Op Google heb ik klachten gevonden over de traagheid van Ziggo. Het kan uren duren voordat je een mail ontvangt.
Ik heb zeg sinds 2 maanden een Ziggo Alles-in-één. Tegen de verwachtingen in werkt 't tot nu toe helemaal perfect (afkloppen)
Het-naar-me-zelf-mail probleem heb ik al 's eerder onder de loep genomen, maar vandaag ging ik 'r weer 's voor zitten. Maar nee, gaat écht niet werken. Ik heb Ziggo ook al gebeld, maar die beamen dat 't inderdaad gewoon zou moeten werken…
En zoals ik al eerder zei: ik kan mailen naar en ontvangen van andere mensen. Geen probleem mee.
Ik denk serieus dat ik 't echt moet zoeken in 't feit dat ik vanaf dezelfde client mail als waar ik de mail weer zou moeten ontvangen. Misschien dat de smtp-server er van over z’n nek gaat ofzo…
Ik heb ook een ziggo account, en ik kan gewoon een mail (met Apple Mail.app) verzenden naar mezelf (met het ziggo account en de ziggo smtp server), komt binnen 10 sec. gewoon binnen (POP)
@TRML: Kennelijk zit 't 'm dan toch in de combinatie van Gmail met Ziggo… Enige verschil is dat jij POP gebruikt. Ik doe IMAP. Maar ja, we gebruiken dan wel dezelfde smtp-server, dus ja…
Log hier eens in [url]https://email.ziggo.nl/[/url], en controleer of je inbox niet vol zit.
Heb een tijdje geleden een zelfde soort probleem gehad, wat daar mee te maken had.
Probeer je van je ziggo account naar Gmail te mailen?
Zo ja dan heb ik een soort van zelfde probleem, maar dan via XS4ALL.
Als ik een mail wil sturen van XS4ALL naar Gmail krijg ik die niet aan.
Ik denk dat dit te wijten is aan het feit dat ze alle 2 dezelfde naam hebben vanwaar deze afkomstig is.
Maar heb dus ook nog niet echt verder gekeken ben niet echt een naar mezelf mailer
Na een tijd Googelen ben ik veel mensen met dit probleem tegen gekomen.
De oorzaak is:
Gmail intuitively scans the recipients of an email address and matches them against the sender’s email address. It allows only one copy of an email to exist relative to that single email address.
Dat verklaart 't.
Voorheen zat ik bij XS4ALL. Daar kon je wel gewoon aan jezelf mailen.
belangerijk voordeel van gmail is (voor mij) het feit dat je, ongeacht waar je bent, altijd de gmail-smtp kunt gebruiken.
ik stuur zo regelmatig email naar mezelf (bcc) en dat gaat altijd goed.