Ik wil een playlist van gekochte muziek in de iTMS branden als mp3 maar dat gaat niet wel als ik een audiocd wil branden :sealed:
je moet wel duidelijker omschrijven wat je ziet op het scherm. Deze vraag heeft talloze oorzaken.
Heb inmiddels de help gelezen en daarin staat dat AAC bestanden niet als mp3 gebrand kunnen worden
[quote:3bd6c2e8fd="ihans"]Ik wil een playlist van gekochte muziek in de iTMS branden als mp3 maar dat gaat niet wel als ik een audiocd wil branden :sealed:[/quote:3bd6c2e8fd]
Bij iTMS koop je geen mp3, maar beveiligde aac-bestanden. Begrijp ik nu goed dat je deze naar (onbeveiligde) mp3-bestanden wilt overzetten? Dat kan dus niet rechtstreeks: het enige wat je zou kunnen doen is er een audio-cd van maken en deze weer rippen. Maar omzetten van de ene compressie naar de andere geeft wel kwaliteitsverlies.
[quote:6c33602ffa="ihans"]Heb inmiddels de help gelezen en daarin staat dat AAC bestanden niet als mp3 gebrand kunnen worden[/quote:6c33602ffa]
Dus. :lol:
Probeer je een MP3 CD te branden?
Dan zou je van de gekochte AAC files eerst de beveiliging moeten strippen (zie dit topic).
Dan MP3 files maken van de AAC bestanden (let wel op dat je de originelen niet kwijt raakt)
Dan zou het wel moeten lukken lijkt mij.
Pieter
Originelen zijn evt. weer in de iTunes store op te halen. Ik heb van verschillende gehoord dat dit geen probleem was.