kan geen sessie branden

Ik wilde wat datas branden op DVD met mijn externe DVD brander. Ik kon geen sessie branden. Is dat normaal ? Ik hoop van niet.

Welk brand prog. gebruik je? Ik geloof dat in Toast 6 inderdaad geen sessies gebrand kunnen worden? In 5.2.1 nog wel

Ik heb inderdaad Toast 6

Criccric en MacBlade, In toast 6 kun je ook sessies branden. Na het indrukken van de rode knop om te gaan branden klik je in het venster Roxio Toast Titanium op de tab Advanced en zorg je dat het vakje Close Disc niet is aangevinkt.

Bedoel je "write disc" ? Het probleem is dat het wit is en dat ik de keus niet heb. Alleen voor DVD niet voor CD. Normaal kun je kiezen tussen "write session" of "write disc". Met DVD niet . Ik niet in ieder geval en ik vind het wel lastig.

Nee ik bedoel Close Disc. Wanneer je rechtsonder op de rode knop gedrukt hebt om te branden krijg je een dialoogvenster Roxio Toast Titanium. Klik in dit venster op de tab Advanced. Je hebt nu de optie om de disc niet af te sluiten en een sessie te schrijven dit doe je door het vinkje bij Close Disc weg te halen. Ik heb wel een afbeelding van dit venster maar weet niet hoe ik dat hier kan laten zien.

Ik weet het niet. Ik heb ook geprobeerd . Om te laten zien hoe dat er uit ziet bij mij (Toast). Maar ik heb geen manier gevonden om het te doen.

Ik geloof wel dat het helemaal niet kan Zie daar :

http://www.roxio.com/en/support/kb/toast/ET60000041.jhtml