Kan het accountwachtwoord niet verwijderen

Ik heb op mijn cube tijdelijk een wachtwoord ingesteld op mijn account. Vervolgens wou ik het wachtwoord verwijderen.

Dat deed ik via het systeemvoorkeuren → accounts. Ik kreeg dan de melding dat het onveilig is enzo… ik klikte gewoon op “ok” maar toen kreeg ik de melding dat het wachtwoord te kort is… :frowning:

Weet iemand misschien hoe ik de wachtwoord defintief kan verwijderen.

Ik heb MacOsX versie 10.3.4

Waarom zou je geen wachtwoord op je account zetten?? Je kunt toch gewoon atomatisch laten iloggen op jouw account, is niks aan de hand. Mocht je Mac naar de dokter moeten zet je auto login weer uit en klaar is Kees eh... Harold

[quote:782666f4d5="Deskman"]Waarom zou je geen wachtwoord op je account zetten?? Je kunt toch gewoon atomatisch laten iloggen op jouw account, is niks aan de hand. Mocht je Mac naar de dokter moeten zet je auto login weer uit en klaar is Kees eh... Harold[/quote:782666f4d5]

nee ik wil gewoon GEEN wachtwoord hebben op mijn account. maar dan krijg ik de melding die je al eerder las

laat maar. Ik heb het al zelf opgeost. Dat heb ik gedaan door de computer te opstarten via de cd. Vervolgens heb ik "wachtwoord opnieuwe instellen" gekozen. en that's is it